Jeśli tak wyglądają wszystkie szkolne klasy to pod tą ministerką polska szkoła staje się niepokojąca

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

Lwiczka9
Nie wiem darrio jak u innych,ale moj kolega wieloletni dyrektor gimnazjum odszedl na emeryture (choc nie musial,bo stary nie jest,no ale mozliwosc byla na , wczesniejsza) bo przy reformie szkolnictwa w ub.roku, powiedzial,ze nie bedzie robil pogrzebu wlasnemu"dziecku." dla widzimiesie glupiej wladzy i pani Z. Musialby je zlikwidowac.  Jego szkola miala dobre wyniki a on sam byl swietnym dyrektorem. Wiec mozna byc uczciwym wobec siebie. Szkoda tylko,ze jego doswiadczenie i wiedza sa teraz bezuzyteczne. Za to jego zona, a moja kolezanka sie cieszy ,bo maja czas dla siebie.

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
ja uwazam, że pani Z. robi taką samą paranoje jak pan M. -to są resorty ważne dla postaw obywatelskich dla przyszłości kraju i takich radykalnych osób nie powinno się dopuszczać do władzy bo potem trzeba po nich sprzątać i wszystko odkręcać-a po tej władzy porządkowanie będzie ogromnym przedwsięwzięciem na wiele lat czyżby dopiero po 2027r.? oby nie, ale szkoda naszego zycia pod pisuarem

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
wg. mnie to jest kolejna kandydatka do wymiany i to jak najszybciej bo szkody w szkolnictwie będą nieodwracalne

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

Lwiczka9
Mysle,ze te zmiany juz sa nieodwracalne....Na szczescie zwiazki zawodowe wspolnie (co rzadkosc!) przeciwstawily sie ocenianiu postawy moralno-etycznej nauczycieli (czyli-czytaj= wychowaniu nowego czlowieka wg PIS) i z tego ministerstwo sie wycofalo. szkoda ze nie moge zacytowac smsa,ktory przed chwila dostalam od znajomej nauczycielki historii w liceum. Moze sie skusze. Uszy więdna.

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
zobaczysz, że na geografii będą uczyć, że Ziemia jest płaska, ze obowiazuje biblijny model Kosmosu i że Kopernik był kobietą:)

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

Lwiczka9
:)))obym  ie dozyla tych czasow:)))) Wiem,ze trudno ci sie ze wszystkimco oznacza PIS pogodzic....Niektorzy ludzie (a mam w najblizszej rodzinie) dopiero teraz jak to mowia "odzyskuja godnosc" i oni te wladze popieraja...To trudne doswiadczenie.  I ja ich rozumiemn. Przeszli swoje. Niech maja. Ale trzezwy osad nalezy zachowac. dzis znow jakis dupek chce zmienaic nazwe szkoly i w warszawie im.garibaldiego na jakiegos zolnierza wykletego///////

Re: Czy tak wyglądają wszystkie szkolne klasy?

da®®io
" Rudy " to warszawski symbol podziemia - to nie jest " wyklęty " ale konflikt z Włochami o Garibaldiego będzie jak nic " Garibaldi jest patronem SP nr 29 na Powiślu, ale
szkoła chce go zmienić na Jana Bytnara „Rudego”,
harcerza Szarych Szeregów." byl patron znany w swiecie choc to Włoch i komu potrzebne są te roszady historyczne???

Re: Jeśli tak wyglądają wszystkie szkolne klasy to pod tą ministerką polska szkoła staje się niepokojąca

dziewczyna z perłami
Krzyże w szkole są od dawna, a od gorliwości szkoły zależy jak bardzo są eksponowane.
Katecheci mogą być wychowawcami, bo są nauczycielami.
12345