gdzie się wszyscy podziali?

hej Lwiczko, pisze sobie tu sam-wszyscy zniknęli - dokonczę ten wyscig a czy wątek widzewski skończę to nie wiem

Re: może pozwiedzamy Hiszpanię

Lwiczka9
Spoko Darku,wróca wraz z jesiennymi wieczorami i zimowymi pluchami..:) Jednak swiat poza netem jest cudny,doswiadczylam wlasnie...Ups,jest wycieczka od nas do Łodzi na 2 3 dni...nie bardzo mi pasuje termin,a chcialabym..Widzewowi zycze sukcesow,to super klub. Kołton pisze biografie Bonka. Lubie go sluchac: https://www.youtube.com/watch?v=lcFwTtfhXc8 fajny kanał"Prawda Futbolu...

gdzie się wszyscy podziali?

Odwiedzaj Łódź jesli będziesz miała taką sposobność:) Widzew to jest coś więcej niż zwykły klub-on musi powrócić do dawnej świetności-własnie pod stadionem projektują pomnik " Widzew to cały mój Świat" - jutro idę na Widzew na mecz pilkarski towarzyski kadry U-20 Polska - Włochy - jak wrócę to coś o tym napiszę

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena
No teraz wołasz o towarzystwo?...pisz dalej sam ze sobą koleś:/...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
hieno, skoncz juz te przypierdzielanki bo cos sobie ubzdurałas - jakie ty tutaj zalozylas tematy? pokazujesz swoja zawzietosc i palisz mosty - nie naleze do facetow ktorzy pozwola sobie kobitom wejsc na łeb wiec nie podjezaj mnie

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena
Co prawda boli?...a ja nie dam sobie wejść na łeb przez jakiegoś faceta który myśli wszystkim dyrygować!...kapito?...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

o nic nie wołam, nazwalem wątek tak, a mogłem nazwac go inaczej -nikt Pani tutaj nie trzyma na siłe a to czy gadam z kims czy z sobą to moja sprawa - mnie moje tematy się podobają

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
jesli bedziemy toczyć w takim tonie wzajemne rozmowy to juz tak pozostanie - a antypatia bedzie narastac - chce Pani tego? kazda z was czy to Serenity, Ana, aby i teraz hiena chca z facetow robic glupków - nie ze mną takie numery
1234 ... 8