gdzie się wszyscy podziali?

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena napisał/a
..i koleżanka oburzona ma tez racje...ze Darek pierwszy napisał do trola a troll mu odpowiedział co myśli na jego temat...
Nie ma żadnej koleżanki "oburzonej", tylko to ten sam podły troll...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
i oczywiście ja jestem ta winna?!...Darek trochę na  zarządcę mi wyglada...to ma
być tak a nie inaczej!...
Ale ja nigdzie nie napisałem, że jesteś winna. Nie o to mi chodzi, żeby szukać winnego. Tylko stwierdziłem, że moim zdaniem Wasze zarzuty w tej sytuacji są bezpodstawne ;)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

nic w tej sprawie nie mam sobie do zarzucenia- postąpiłem zgodnie z uprawnieniami przyznanymi mi przez Administratora i jeszcze raz powtarzam, to co przekazał wam powyżej Szuw - wycinając prowokacyjnego trolla usuwany jest ciąg rozmow innych osób z nim
powiązanych, a przywrócenie ich wpisów po odseparowaniu trolla to jedynie dobra wola moderatora a nie obowiązek i własnie taka sytuacja miała tam miejsce - i na koniec zapytam urażone Panie " jak długo jeszcze będziemy wałkować ten problem" ???

Re: gdzie się wszyscy podziali?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, przeinaczasz fakty - a to wygladalo tak: napisalem do " z grzywą " ze kieruje się carpe diem - troll napisał ze " stoimy nad grobem " wiec odpisalem mu ze za chwile pojdzie do kosza - gdy napisal ze moje carpe diem to szukanie szczeki w nocniku - wywaliłem go do kosza i to wraz z tymi feralnymi wpisami które doprowadzily do tego konfliktu i o czym my tutaj dywagujemy ?

Re: gdzie się wszyscy podziali?

No tego nie czytałam...ale w tym przypadku nie byli obrażani użytkownicy tylko...
jeden użytkownik!....Darek...ja mam to gdzieś...ty mnie porównujesz do niego?!...ze
zachowuje się podobnie jak on?...tu się mylisz...ja nie płacze co chwile ze zostałam skasowana albo przeniesiona do kosza jak on!...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
tego Pani stwierdzenia nie rozumiem
" Darek...ja mam to gdzieś...ty mnie
porównujesz do niego?!.." prosze mi wyjasnic gdzie napisałem w tym sensie - bo my tak rozmawiamy o tej sprawie jak chinczyk z eskimosem

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Hej :) Zaabsorbowało mnie życie, jak chcę jechać w Tatry to muszę skończyć projekt, jestem zmęczona i nie chce mi się pisać na forum, chociaż czasem wieczorkiem wejdę to jednak weny brak:/ Sorki.

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
Witaj, miło Cię widzieć - stęskniłem się za rozmowami z Tobą:) - realizuj swoje plany i pasje ale nie zapominaj o mnie
12345678