gdzie się wszyscy podziali?

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Ojeee, dzięki :) Mam nadzieję, że za dwa tygodnie się tam wdrapię.
Rany... Ja jestem wodnikiem i trzymam sie mojego znaku. Gory ponad 2000 metrow zdobylem motorem ;)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
Motorem to łatwizna, też bym wjechała tylko aktualnie nie posiadam ;) Z autobuta trzasnąć szczyt to jest coś :)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Lwiczka9
Co to znaczy " z  autobuta trzasnac"?;)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
To znaczy wejść na własnych nogach... naprawdę nie wiesz co znaczy popylać na autobutach? ;)))

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Nie umiesz czytać ?...szu pisał ze użytkownicy byli obrażani przez młodego...a to ty
Jedynie byłeś ofiara jego „ataku”...potem tak samo do szu za to ze mnie porównał
z tobą...ze lubię się kłócić i mi nie pasi jak tobie...ale ja nigdy nie jęczałam  jak ty ...ze mnie kasują i wywalają!..

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
a czy do cholery, ja nie jestem uzytkownikiem? czy wg. Pani mam sobie pozwolic na fikanie mi jakiegos gnojka? czemu Pani ciagle to walkuje? czy wg. Pani to jest sprawa warta takiego rozstrząsania juz prawie przez tydzien - ile o tym można marudzic -nudzi mnie to juz i jednoczesnie informuje, ze to NIE ja wywaliłem ostatni Pani watek do kosza bo pewnie to tez Pania boli

Re: gdzie się wszyscy podziali?

A musze znac?:)))) Phi,to jakis slang młokosow,albo zabijaków, nie wchodze w to;)))My wędrowalismy po górach i zdobywalismy szczyty. Lepiej brzmi:)))) Mam ich zdobytych pod dostatkiem...:))No to popylaj Wenus:))))

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
Tym slangiem młokosów to mi schlebiłaś, poczułam się jakbym jeszcze miała trądzik młodzieńczy ;))) A popylać będę, mam nadzieję, i to niedługo, kupiłam sobie nawet na tę okazję glukozaminę w tabletkach bo stawy już nie te niestety ;)