gdzie się wszyscy podziali?

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
A gdzież bym miała zapomnieć, po prostu doba jest zbyt krótka ;)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Hej Wenus,ja z kolei wrocilam z kaszubskiego artystycznego raju i nijak nie mam checi nawet na luzne pogaduchy.../// Mysle,by wybrac sie na przelomie wrzesnia i pazdziernika w Bieszczady lub Pieniny..jesien  wtedy lsni sie kolorami...zawsze o tym marzylam..:) Chyba jak sie juz nachodzimy po gorkach to wena forumowa powroci?:) Pozdrowionka..

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
A mnie się marzą Czerwone Wierchy.... Pozdrowionka :)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

ok Minko, jesteśmy nadal w sympatycznym kontakcie:) - sprawdż pisownie słowa absorBować,  pa.

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Wenus
To nie nieznajomość pisowni, tylko zwykłe roztargnienie.....  albo zmęczenie. Sam widzisz...…. ale dzięki :)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Minko, Czerwone Wierchy dla Ciebie:)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Mecze i wyscigi kolarskie ogladaja ;)

Re: gdzie się wszyscy podziali?

Ojeee, dzięki :) Mam nadzieję, że za dwa tygodnie się tam wdrapię.
12345678