gdzie się wszyscy podziali?

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
Pani hieno, poklócilismy się o pirtoły o jakiegos trolla z którym zamienila Pani raptem 2 zdania - a to ze " z grzywa " juz nie kontynuuje swojego wątku to widocznie wyczerpał mu się temat

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena
Chłopie...ja nic nie zakazuje ci tworzyć swoich tematów...ty jestes po to tu żeby tylko to robić...tobie nie zależy na odzewie innych...wiec rób tak dalej ale nie mieszaj
na innych wątkach...nie chodzi już o jakiegoś trolla ale sam fakt...ze tobie się nie podoba...ale dziwne ze inni nic ci nie piszą?...ej co za nudny temat albo beznadziejny...wszyscy tolerują twoje wynalazki!...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
dobranoc, mnie ta konwersacja w takim tonie nie interesuje

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena
No słuchaj to nie była żadna konwersacja...ty najlepiej sam ze sobą się dogadujesz ...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

zmęczona darriem
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Darrio jest nieprzystosowany społecznie. Jest jak dziecko, które wrzeszczy i kopie, kiedy mu się coś nie podoba. Najgorsze jest to, że nie tylko obraża ale kasuje wątki, żeby zrobić komuś nazłość. Zraził już do siebie chyba wszystkich. Ciągle węszy jakieś spiski. Ja też mam dosyć pisania tutaj.

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i może wskaż które wątki komuś skasowałem oprócz jakichs trollowych głupot - ja lubie poruszac konkretne tematy a nie tjutlać o niczym

Re: gdzie się wszyscy podziali?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zmęczona darriem
No czyli nie jestem sama z moja opinia...nie musisz się ukrywać bo do więzienia nie
pójdziesz;)...jest do wyboru albo przestać tu pisać albo pisać z po prostu z innymi?
...pozdrawiam...

Re: gdzie się wszyscy podziali?

da®®io
jeszcze raz powtarzam " punkt widzenia zależy od punktu siedzenia " kazdy broni swojego stanowiska jednocześnie odmawiając innym prawa do tego samego
12345 ... 8