Jej Wysokość Muchomor Czerwony Amanita Muscaria

Jej Wysokość Muchomor Czerwony Amanita Muscaria

Kawusia
Możecie sobie pooglądać na temat tego grzyba filmiki i poczytać ,bo nie brakuje informacji w necie. Natomiast ja mogę wam powiedzieć co odkryłam na temat tej potężnej rośliny mocy ,która pochodzi z Syberii i jest jak najbardziej przeznaczona dla białego człowieka ,bo leczy umysł i duszę. Nie została zadedykowana przeciwko człowiekowi  jak Marihuana ,a więc można spokojnie brać.
Po pierwsze ten grzyb wybiera sobie osobę z którą chce pracować ,a więc będziesz wiedzieć kiedy np. nie będziesz mógł ,mogła przejść obojętnie obok tego grzyba ,lub przejdziesz i wszędzie będziesz napotykać na coraz ładniejsze okazy .W ten sposób mówi do Ciebie "Zwróć uwagę na mnie ,zerwij mnie" Może Ci się też śnić ,lub kogoś spotkasz kto Ci o niej opowie ,lub wszędzie będziesz widział obrazki i zdjęcia Amanitki.
Grzyb po zerwaniu trzeba zasuszyć i odczekać 3 miesiące ,a potem brać na wieczór po malusim kawaleńku ,ponieważ on ma nie odurzać ,tylko leczyć Twoje ciało i Twoją duszę. Możesz zacząć obserwować i nie zapomnij podziękować .Będzie za co ,bo ten grzyb zmienia postrzeganie i życie na lepsze. O ile Cię wybierze  i o ile ty będziesz stosować się do tych zasad .Pamiętaj mikro dawki ,ten grzyb nie jest do odurzania. Uszanuj Go ,a on da Ci z siebie co Najlepsze.
Kiedy spotkałam się pierwszy raz z Marihuaną ta budziła mój niepokój ,a kiedy spotkałam tego grzyba ,czułam że jest bezpieczny i ma potężną moc. Warto posłuchać siebie.3 lata nie brałam tego grzyba ,a dzisiaj na spacerze zawołała mnie , ucieszyło mnie to bo jestem ciekawa co tym razem dostanę w Darze od tej wyjątkowej rośliny mocy. Właśnie się suszy ,i gdzieś za 3 miechy będzie gotowa, nie będzie mieć szkodliwych substancji ,po to ten proces suszenia i odczekania .Jestem ciekawa czy ktoś brał ,a może będzie brał ,jak coś podzielcie się opiniami.

Re: Jej Wysokość Muchomor Czerwony Amanita Muscaria

Kawusia

Jakoś nie przekonuje mnie do mieszania z borówkami, z czystą wodą tak ,mikrodawki.

Re: Jej Wysokość Muchomor Czerwony Amanita Muscaria

Przyłaszczka
Jestem ciekawa, Kawusiu, czy już masz jakieś doświadczenia z tym muchomorem? Podziel się w wolnej chwili, proszę.
🦋🦋🦋

Re: Jej Wysokość Muchomor Czerwony Amanita Muscaria

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Jestem ciekawa, Kawusiu, czy już masz jakieś doświadczenia z tym muchomorem? Podziel się w wolnej chwili, proszę.
Tak Przylaszczko ten grzyb obudził we mnie kreację ,stałam się bardziej wrażliwa na piękno .Stałam się bardziej aktywna i zaczęłam mieć mnóstwo pomysłów artystycznych np. wzięła mnie ochota na tworzenie  kwietników ,łapaczy snów itd...Poza tym sny z Syberii ,białe wilki, niedźwiedzie to dość często Ci się będą śnić jak i nagle zobaczysz w TV ,lub gdzieś na obrazku. Będziesz mieć też spokojny sen i nie będziesz się budzić w nocy. Możesz też zacząć odbierać telepatycznie ,lepiej rozumieć zwierzaki i mieć bardziej wyostrzone zmysły. Ja Ci podaję takie przykłady ,ale możesz też dostać coś o czym ja nie wspominam ,bo każdy jest indywidualnością, a ten grzyb pomaga każdemu w Najbardziej cudowny sposób. Ważne by podziękować ,nie zalewać alkoholem ,na nalewki ,bo może się obrazić .Powodzenia ,jak wypróbujesz ,to się podziel.