Lubie barwy jesieni
nie na czasie wiersz Twoj?
a po co nam czas
zamiast pierwszego zaraz tam bede
biel...tak..masz racje..
beda biale chryzantemy
mama je lubila,,,
i ta sukienka..
Brzmi w uszach "mama chciala cie zobaczyc w bieli w kosciele'
oj tam...
takie zabobonne tradycyjne szepty..
Raz mialam na chrzcinach
7latek
Biel przereklamowana a jednak dziewicza
dobra,czas sie zebrac
Piekny lotny lekki wierszyk Przylaz na ten czas...
Nie lubie ciezkich klimatow,trzymaj post w zanadzru,
zawsze warto zajrzec..
Wczoraj finale grande festival piosenki literackiej w teatrze bylam
Jego portret Jonasz Kofta..Byl syn...
Pieknie mlodziez spiewa Jonasza...
pamietajmy o ogrodach...

Tesknie za gorami,jego kolorami
ostatnio mysli pobiegly ku Tobie
czy ten pokoik bedzie na wiosne dostepny mysle sobie
W Kowarach mam nowa znajoma  z wakacji
Zaczyna mnie miasto nuzyc

czas zimy przeczekac
oto zadanie na nastepne 3 miesiace
Niedlugo wiosna..:))

usciskuje mocno

Re: Nie na temat

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
Pelnia w pelni slowem jednym...
Słow wiele
lekkie jak piórko
dobre na ten zadumcziwyj czas
A biala sukienka
pachnie miłoscia
choc teraz niech bedzie zółto
pomaranczowo
i złoto..
[...]

Aj, no ślicznie to napisałaś.

Mam na gotowo 3 pokoiki, czwarty w drodze. Zapraszam, jeśli tylko będziesz miała ochotę. Do wiosny mam nadzieję ogarnąć jeszcze apartament na poddaszu. Ucieszę się z Twojej wizyty.

Tak, przeczekać zimę. U nas 8 miesięcy zimy, a potem lato i lato:)
A tak na serio, to w tym roku jesień jest przepiękna, rozpieszcza nas ciepełkiem.
Buziaki:)
🦋🦋🦋

Re: Nie na temat

MaryLou
No wlasnie,jesien w tym roku przepiekna! Cudna wprost...ja dosc malo w plenerze,bo mialam 3 tyg rehabilitacji,zabiegi itd..Juz lepiej mi...dzis nad morzem bylam,wzburzone...cieplo,milo...
Oj,nie kus kochana,bo az ma sie chec wskoczyc  tam w gory..dzis kowiarowianka /bo nie krowiarka przeciez:))/przeslala zdjecia tych kolorow i gór,dusza az sie wyrywa...Moze wiosną?
jestes w pedzie remontowym,podziwiam,jak Ty to robisz...:)
Niech ta jesien ciepla bedzie jak najdluzej,mowia,ze do polowy grudnia tak ma byc,lecz ciut zimniej...Tak...ja zyje od kwietnia do pazdziernika,reszte zapadam w sen zimowy..teraz sie trzymam i wymyslam rozne aktywnosci hihi:)
Zycze spokoju i milosci;)

Re: Nie na temat

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
[...]
Oj, pojechałabym nad jakieś morze i to najlepiej jutro nawet, ale poumawiana z fachowcami jestem. Muszę czekać, aż się poobrażają:) Delikatne to jakieś stworzenia. Ostatni chciał ode mnie pieniądze na córkę i żeby było jasne, to nie miała być pożyczka. Jak spytałam, na jakiej zasadzie w takim razie, to nie umiał odpowiedzieć, no i się zawinął obrażony.
Kowarzanka może:)
Albo teraz jeszcze w góry wyskocz, albo już wiosną, bo za chwilę Śnieżka biała będzie i będzie ślisko.
Też miałam taki plan, żeby zapadać w sen zimowy, ale życia mi szkoda i zmieniłam plany na jakiś cieplejszy klimacik zimą, a latem powrót do ojczyzny. Na razie w sferze marzeń to jest, ale może wiosną...
Dziękuję serdecznie i wzajemnie.
🦋🦋🦋