Jestem śpiochem?

Re: Jestem śpiochem?

Wspomnienie

Re: Jestem śpiochem?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Inteligentni ludzie nie potrzebują odnośników ;) No prawie w każdych bo na stojąco jeszcze mi się nie zdarzyło :)

Re: Jestem śpiochem?

Nie wiem czemu jak liczę barany to widzę tylko jednego ;)

Re: Jestem śpiochem?

Wspomnienie

Re: Jestem śpiochem?

Wenus