Jestem śpiochem?

Re: Jestem śpiochem?

sputnik
Ciągnę Dziewczyny za warkocze i podejrzewam, że efekt podobny :)

Re: Jestem śpiochem?

Re: Jestem śpiochem?

William z fona
Kiedyś po pracy przyszłem do domu tak zmęczony w piątek wieczorem poszłem zaraz spać obudziłem się w niedzielę po południu. Teraz jestem Leniem i dobrze mi z tym.🛌

Re: Jestem śpiochem?

sputnik
Tzw. prowokacja awanturki dla higieny psychicznej :)

Re: Jestem śpiochem?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez William z fona
Przypomniało mi się studenckie życie - budzi się człowiek po imprezie i myśli jak to dobrze, że dziś niedziela po południu. Rozczarowanie przychodzi dnia następnego- idzie się na uczelnię a tu wtorkowe zajęcia ;D

Re: Jestem śpiochem?

Wspomnienie

Re: Jestem śpiochem?

Wenus
Dobry wieczór :) Może to dziwnie zabrzmi ale to pocieszające jak ktoś inny też ma problemy ze snem, a w zasadzie to brak z nim problemu :)
123