Jestem przeorany po planie filmowym fizycznie jak i psychicznie 🤕

Jestem przeorany po planie filmowym fizycznie jak i psychicznie 🤕

Sputnik
Generalnie to wyznaję zasadę, że to co na Planie to pozostaje na Planie. To samo jak jeździłem na Pendolino co jest na Pociągu to zostaje na Pociągu!

Nie podam tu tytułu filmu, lokacji...

Hej 😎

Faktycznie był HARDCORE 🤯

Generalnie dzisiejszy plan nie był długi aczkolwiek temperatura jak i ogólna atmosfera dość ciężka do zniesienia.

Pare znajomych facjat ale max 5 zdań zamieniłem bez zaangażowania.

Mój kostium prywatny przeszedł w żółtej bluzie z opaską na dyńce 👍

Innych facetów poprzebierali w stringi, kolczatki, maski, kagańce i w damskie buty na koturnach, szpilki itp. FETYSZ!

Laski były praktycznie nagie!!!

Stłoczyli nas na sali gimnastycznej bez wentylacji około 80 osób i tak siedzieliśmy z godzinę prawie mdlejąc (wypiłem 3 litry wody nie będąc na kacu!)

Plan był w klubie Enklawa na Mazowieckiej nawet fajne miejsce 😉

Tak lekki szoker bo byli zupełnie nadzy ludzie!!!

A! Co ważne jak byliśmy jeszcze w bazie na sali gimnastycznej to pojawiła się Pani psycholog z instrukcjami, że to trudny plan i jak ktoś będzie potrzebował pomocy to żeby się niezwłocznie zgłaszać! I żeby się nie śmiać z kolażanek i kolegów. No to hardcorek rzeczywiście się zapowiada!

Do mojego prywatnego kostiumu doczepili mi jedynie indiańskie pióro i biało-pomarańczowe okularki i usadowili na antresoli i miałem sobie po prostu siedzieć 😎

Kamera pracowała obok mnie a główny aktor chodził po klubie jakby kogoś szukał.

Muzyka była typowo klubowa typu progressive house nawet niezła.

Chodziłem do wielu klubów i byłem w różnym stanie świadomości i klimat mi się zaczął udzielać mimo, że byłem w 100% trzeźwy.

Po 1h był koniec sceny na antresoli gdzie sobie siedziałem i kamera przeszła na salę główną gdzie był dancefloor a sodoma i gomora!

Dla higieny psychicznej wolałem nie patrzeć i poszedłem spać tam gdzie siedziałem 🤯

W skrócie to sceny przypominały film z Tomem Cruisem "Oczy szeroko zamknięte" - nawet dobry i mam w swojej biblioteczce i polecam.

Ale to było coś bardziej chorego.

Jak była przerwa na fajka to statyści i tancerze wyszli na ulicę tak jak grali czyt. na golaska... Randomowi przechodnie, kierujący zatrzymywali się i robili nam foty 🤗

Ostatnia scena polegała na tym, że główny aktor miał kamerę przymocowaną w typie POV i dalej biegał po klubie kogoś szukając...

Reasumując... Jestem absolutnie liberalny światopoglądowo i chodziłem do klubów gey friendly z moją Dziewczyną, znajomymi i spoko. Natomiast to co dziś przeżyłem to zryło mi beret 🤯

Chodzi mi tu o fetyszowe gadżety, kagańce, pieszczochy i inne atrybuty.

Część statystów miało lateksowe, poliestrowe kostiumy więc woń była mało przyjemna.

Na gość jest dla mnie czymś naturalnym i jeżeli moja Partnerka ma taką potrzebę by opalać się topless na publicznej plaży to bardzo proszę - warunek konieczny to muszę być obecny 😎

Sam nie wstydzę się swojego ciała choć wiem, że super przystojny nie jestem aczkolwiek kompleksów nie mam ale pewnych granic nie przekraczam!

Na koniec reżyser po planie skwitował to bardzo krótko - Nie wiem skąd was znaleźli ale dzięki za odwagę i że jesteśmy najlepsi... Ble, ble!

Ja natomiast mam ambiwalentne odczucia ten plan był moralnie brudny. Może dlatego, że nie lubię fetyszu.

Seksik jest bardzo ważny i nikomu nie zaglądam pod kołderkę. Jestem liberałem światopoglądowym, politycznym w ramach poszanowania Ustawy Zasadniczej czyt. Konstytucji,  dobrych obyczajów, moralności i dobrego smaku.

Jutro jadę na chrzciny do Starej Miłosnej więc może te "zabiegi" pomogą dojść do siebie gdyż to nie wygląda za ciekawie z moją kondycją psychiczną Aaale marnie to u mnie wygląda z wiarą.

I tradycyjnie Muzyczka dla ochłonięcia...
(szukam coś sensownego i nic...)  /może łyżwy? + Lemoniada 🤭
https://youtu.be/ErTQ5pX7VOA
PS. Mogę grać w tenisa 8h, pływać w basenie 4h + i nie wyczerpią mnie tak psychicznie a tym bardziej fizycznie!

Re: Jestem przeorany po planie filmowym fizycznie jak i psychicznie 🤕

Gratuluję wspaniałej roli w filmie! ;)
Najważniejsze jest robić, to co się lubi :)