Pozdrowienia śle z Albanii

Przyłaszczka
Dla wszystkich, którzy tu zachodzą, serdeczne pozdrowienia z pełnej słońca Albanii. Tym, którzy potrzebują ochłody, kilka kropel z Adriatyku i oczywiście fajnie schłodzone piwko lub wino dla koneserów.
🦋🦋🦋

Re: Pozdrowienia śle z Albanii

Przyłaszczka
No chyba zdjęcia mi się nie uda wstawić
🦋🦋🦋

Re: Pozdrowienia śle z Albanii

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Miłego powrotnego lotu...

Re: Pozdrowienia śle z Albanii

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Hihi 🤭

[...]

Odwzajemniam pozdrowienia jako Sputnik czyt. TOWARZYSZ PODRÓŻY 🤗

Re: Pozdrowienia śle z Albanii

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
O dziekuje Ewa,byłam w Albanii kilka lat temu,piekny kraj,piekna przyroda. Zycze cudnych chwil i malo upałów:)
Ja spedzilam mile chwile u rodzinki na Pojezierzu Drawienskim,puszcza,ze hej. Uwielbiam te klimaty a pogoda sprzyjala bo tak 20-23 stopnie. No i ludzie fajni,przyjazni,bez spiny,na luzie. Dzieci odchowane,dorobek zycia stabilny, lekkie imprezki to tu to tam,spacery,jezioro,nawet festyn cysterski.No i najwazniejsze...Calkiem w darmowej goscinie kilka bitych dni. Rewanzuja sie blizni za dawne gosciny. I to jest fair. Przywiezli,odwiezli,fundowali,karmili:)) Cudowna bezczynnosc. Jutro nad morze,ma byc 24 stopni. No i pełnia w Koziorozcu..yyyy...dosc nieprzyjemna ma byc,ale co tam,sa wakacje...

Re: Pozdrowienia śle z Albanii

Przyłaszczka
MaryLou napisał/a
[...]
Miałaś wspaniały urlop. Dobrze jest odświeżyć kontakt z rodziną, rzadko mamy na to czas, zresztą rodzina też.
Mój urlop też był cudowny, organizowałam w kratkę, czyli co 2 dzień zwiedzanie i totalny odpoczynek na plaży połączony ze spacerami brzegiem morza i długimi rozmowami z rodakami:)
🦋🦋🦋
12