Jestem przerażony! The horror... The horror!

Jestem przerażony! The horror... The horror!

Sputnik
Chodzi tu o słowa w Sejmie posła Grzegorza Brauna!
/nie będę tu wklejał haniebnego wystąpienia/.
Przeraża mnie do czego brnie polska polityka.
Zwolennicy Konfederacji biją brawo tym słowom by kogoś pozbawiać życia.
To jest KARYGODNE!!!
Mój stosunek krytyczny do partii zwanej żartobliwie "prawo i sprawiedliwość" jest znany i dla dobra Polski, Kaczyński musi zniknąć ze sceny politycznej (emerytura).
Nikomu nie życzyłem śmierci.
Fora kipią tzw. pro-lajfowców, że super pojechał Ministrowi Zdrowia.
Mam tu krótką ocenę tychże miłośników Konfederacji! SCHIZOFRENIA!!!

Re: Jestem przerażony! The horror... The horror!

MaryLou
Lubiłam sluchac Brauna kilka lat temu jak jezdzil po wioskach ze swoimi madrosciami,byly niezalezne od systemu i swieze. Teraz przesadził...delikatnie mowiac...No ale pamietasz szubienice dla  POwców, albo kaczego "jestescie winni smierci mojego brata /do PO w Sejmie/ Bedziecie siedziec" ? Wiec niby przesadzil,ale.............................................