świetlistego  Księżyca?

Kto strąca z wysoka

gwiazdę

tylko po to
by spełniła ludzkie marzenie?
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Nocne niebo

Sputnik
Skoro to Twoje i w tym się zagłębić to ma sens!
👍
Mimo wszystko jest mi trudno wypowiedzieć się na ten temat.
Może podobać się 😍

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Oh... Zrozumiałem.!

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Zastanawiałem się by zresetować, usunąć mój wpis...
Niech wiszą 😏
Warum?
Tłumaczę i objaśniam!
Otóż...
Jestem internacjonalistą i... 😊
Straszne jest to jak turbo-pseudo-patrioci wymądrzają się nie mając pojęcia o obronie Ojczyzny.
Efekt? Turbo-patrocioty uciekną natychmiast w momencie zagrożenia.

Re: Nocne niebo

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Granat
roziskrzony milionem ogni

Kto zapala te
płonące pochodnie co wieczór
by rano je zgasić
w porannej rosie?

Czy to z rozkazu
zmieniającego oblicze
króla niebios-
świetlistego  Księżyca?

Kto strąca z wysoka

gwiazdę

tylko po to
by spełniła ludzkie marzenie?

No właśnie, kto? Chyba każdy z nas po trochu :)

Dziękuję za wzbogacanie Multi Forum pięknymi wierszami i oczywiście swoją wspaniałą osobą :)

Re: Nocne niebo

Sputnik
Podłączam się do słodkości 😍
Króciutka dygresja dot. utworu, który umieścił tu Szef :)
To było chyba kręcone na basenach Skry w Warszawie.
Tam były dwa kluby W5 i U-Boot. Ciężki klimat, uuuf.
Nie wtajemniczam ile blantów tam było grane.
Mniejsza o to... Na afterek zaprosiliśmy z moją Laską DeJota Extase - najlepszy DeJot w tamtych czasach.
Jedliśmy śniadanie i usłyszał ten utwór 🤭
Zaznaczam, że Extas grał profesjonalne techno na scenie w całej Polsce i były tłumy. Przypadkiem poleciał u mnie Vavamufin iii... nas poniosło 😎

Re: Nocne niebo

Sputnik
Jaką muzykykę grał DJ Extase to tu wklejam...
Lajtową wersję Jego wykonaniu. Byłem tam i było zacnie 😏

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Wspominałam już, że jesteś kochany?