Nocne niebo

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Aaaa. Już wiem!
To jest Twój wybór i nic mi do tego.
Myślami dzisiaj Ciebie sprowadziłem, normalnie 🤭

Byłem w kinie na filmie pt. "Rzeź"
Film na jeden strzał w sensie, że raz do obejrzenia i się nie wraca do tej pozycji.
Ale dziś mnie nawiedziło to cacko. To jest bardzo dobry film.

Jak będą grali w teatrze to na pewno się wybiorę 😎

Mnie myślami nie jest trudno sprowadzić

Dawno nie byłam w kinie, a ten film zapowiada się ciekawie. Chyba muszę pójść zanim znowu wszystko będzie zamknięte.
🦋🦋🦋

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Marcin miał rację! Czasem mnie ponosi po %
Aby rozładować atmosferę to posyłam ten materiał...

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Spadająca gwiazda
na jeden moment
rozproszyła mrok.

Tor jej lotu