Nocne niebo

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
Sputnik napisał/a
Podłączam się do słodkości 😍
Króciutka dygresja dot. utworu, który umieścił tu Szef :)
To było chyba kręcone na basenach Skry w Warszawie.
Tam były dwa kluby W5 i U-Boot. Ciężki klimat, uuuf.
Nie wtajemniczam ile blantów tam było grane.
Mniejsza o to... Na afterek zaprosiliśmy z moją Laską DeJota Extase - najlepszy DeJot w tamtych czasach.
Jedliśmy śniadanie i usłyszał ten utwór 🤭
Zaznaczam, że Extas grał profesjonalne techno na scenie w całej Polsce i były tłumy. Przypadkiem poleciał u mnie Vavamufin iii... nas poniosło 😎

Czy Ty, Sputniku, używasz czasem takiego magicznego słowa: przepraszam. Potrafi naprawdę zdziałać cuda.
🦋🦋🦋

Re: Nocne niebo

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Wspominałam już, że jesteś kochany?
Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa
Dziękuję i nawzajem :)

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Raczej 🥰
Ale o co chodzi?

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Raczej 🥰
Ale o co chodzi?
Bo nie przypominam sobie, żebyś mnie przeprosił po tym, jak mnie nazwałeś debilem.
🦋🦋🦋

Re: Nocne niebo

Przylażczka napisał/a
Sputnik napisał/a
Raczej 🥰
Ale o co chodzi?
Bo nie przypominam sobie, żebyś mnie przeprosił po tym, jak mnie nazwałeś debilem.
Cześć Przylażczko,
Ja przepraszam Cię w imieniu Sputnika.
Podejrzewam, że Sputnik może nie pamiętać już tamtej sytuacji.
Z moich obserwacji wynika, że Sputnik często pisze coś pod wpływem impulsu i po chwili już nie pamięta, co pisał, jak zareagował.
Często mówi się, że alkohol nie jest dla każdego.
Wydaje mi się, że tak samo dotyczy to dyskusji na ważne tematy polityczne, społeczne.
Niestety wielu ludzi nie potrafi rozmawiać spokojnie i bez niezdrowych emocji.

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Litości!!! Nigdy w życiu.
Chyba, że mi się wszystko pomyliło. Jeżeli użyłem tej inwektywy to z całego serducha przepraszam!!!
Nawet nie pamiętam okoliczności.

Muzyczka, którą może pomoże albo i nie...

Re: Nocne niebo

Proszę byś nie świecił za mnie oczami!
Jeżeli taka sytuacja miała miejsce to biorę to na siebie.
Przypalajcie mnie rogrzanym żelazem i nic nie pamiętam bym był niegrzeczny!
Jeżeli faktycznie to miało miejsce to PRZEPRASZAM!

Zgoda? 🤗

1234