Czy to z rozkazu
zmieniającego oblicze
króla niebios-
świetlistego  Księżyca?

Kto strąca z wysoka

gwiazdę

tylko po to
by spełniła ludzkie marzenie?
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Nocne niebo

Sputnik
Skoro to Twoje i w tym się zagłębić to ma sens!
👍
Mimo wszystko jest mi trudno wypowiedzieć się na ten temat.
Może podobać się 😍

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Oh... Zrozumiałem.!

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Zastanawiałem się by zresetować, usunąć mój wpis...
Niech wiszą 😏
Warum?
Tłumaczę i objaśniam!
Otóż...
Jestem internacjonalistą i... 😊
Straszne jest to jak turbo-pseudo-patrioci wymądrzają się nie mając pojęcia o obronie Ojczyzny.
Efekt? Turbo-patrocioty uciekną natychmiast w momencie zagrożenia.

Re: Nocne niebo

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Przylażczka napisał/a
Granat
roziskrzony milionem ogni

Kto zapala te
płonące pochodnie co wieczór
by rano je zgasić
w porannej rosie?

[...]

No właśnie, kto? Chyba każdy z nas po trochu :)

Dziękuję za wzbogacanie Multi Forum pięknymi wierszami i oczywiście swoją wspaniałą osobą :)

Re: Nocne niebo

Sputnik
Podłączam się do słodkości 😍
Króciutka dygresja dot. utworu, który umieścił tu Szef :)
To było chyba kręcone na basenach Skry w Warszawie.
Tam były dwa kluby W5 i U-Boot. Ciężki klimat, uuuf.
Nie wtajemniczam ile blantów tam było grane.
Mniejsza o to... Na afterek zaprosiliśmy z moją Laską DeJota Extase - najlepszy DeJot w tamtych czasach.
Jedliśmy śniadanie i usłyszał ten utwór 🤭
Zaznaczam, że Extas grał profesjonalne techno na scenie w całej Polsce i były tłumy. Przypadkiem poleciał u mnie Vavamufin iii... nas poniosło 😎

Re: Nocne niebo

Sputnik
Jaką muzykykę grał DJ Extase to tu wklejam...
Lajtową wersję Jego wykonaniu. Byłem tam i było zacnie 😏

Re: Nocne niebo

Przylażczka
szuw napisał/a
[...]

Wspominałam już, że jesteś kochany?
Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Nocne niebo

Przylażczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
[...]

Czy Ty, Sputniku, używasz czasem takiego magicznego słowa: przepraszam. Potrafi naprawdę zdziałać cuda.
[...]

Dziękuję i nawzajem :)

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Raczej 🥰
Ale o co chodzi?

[...]

Bo nie przypominam sobie, żebyś mnie przeprosił po tym, jak mnie nazwałeś debilem.
[...]

Cześć Przylażczko,
Ja przepraszam Cię w imieniu Sputnika.
Podejrzewam, że Sputnik może nie pamiętać już tamtej sytuacji.
Z moich obserwacji wynika, że Sputnik często pisze coś pod wpływem impulsu i po chwili już nie pamięta, co pisał, jak zareagował.
Często mówi się, że alkohol nie jest dla każdego.
Wydaje mi się, że tak samo dotyczy to dyskusji na ważne tematy polityczne, społeczne.
Niestety wielu ludzi nie potrafi rozmawiać spokojnie i bez niezdrowych emocji.

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
Litości!!! Nigdy w życiu.
Chyba, że mi się wszystko pomyliło. Jeżeli użyłem tej inwektywy to z całego serducha przepraszam!!!
Nawet nie pamiętam okoliczności.

Muzyczka, którą może pomoże albo i nie...

12