Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

MaryLou
Owszem,czytuje czasami:)))))))))))Nooo,na drugie mam Jola:) A z tamymi dziewczynami juz sie nie kumpluje,poza brunetka:))))Juz jestem seniorka rodu,a tam same mlokosy miedzy 40 a 55:)))Imieniny i urodziny mam 15 sierpnia;))

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

Skoro na drugie masz Jola, to Wszystkiego Najlepszego! :)

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

MaryLou
Wow,dziekuje Marcin! Poczekamy do 15 sierpnia?:)Cud filmik:)

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Nie wiedziałam Lwiczko, szkoda, że tam nie piszesz...może jeszcze zmienisz zdanie, byłoby super! :))

A widełki wiekowe, się uśmiałam, bo jeszcze się łapie !😁😂

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Pardon, że wchodzę w słowo. Też tam jestem wywoływany przez "życzliwych" - posyłanie linków. Dziękuję, przepraszam ale nie skorzystam! Niechaj się bawią w najlepsze ze swoimi teoriami. Daleko mi od Ich poglądów. A najciekawszy jest fakt, że oskarżenia dotyczą Ich samych czyt. "Bolszewicy". Nie znają terminologii więc swoje frustrację przerzucają by się usprawiedliwić/poczuć lepiej... Nie chcę wywoływać wojny ale sami kąsają z nudów(?).  Wyleczyłem się z Forum i śledzenia co tam ciekawego🕵️‍♂️. Nic! Życie stygnie 😎 Jak on-line to w szachy gram a tam jest pełna kultura bez chorej polityki i innej chorej akcji.
Pozdrawiam zdrowy rozsądek 😋

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

MaryLou
Sputniku:)Ciesze sie  z tego co napisales :) Pozdrawiam serdecznie:) Zdrowych i spokojnych Swiat!

Re: Jola,nie wywołuj mnie na Rozbitkach,bo ja tam nie pisze!!!:))

Sputnik
Dziwię się Joli 🤔 że trzyma się z... 😴 Brak słów 🤫