Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

widzę, że to kolorowa i huczna zabawa, ale dziwne że piwo wtedy jest tak drogie bo zgodnie z logiką marketingową to jest bawarski festiwal piwa i podczas niego napitek ten powinien być promocyjny za symboliczne euro

Nie żartuj, dobry marketing, to zysk możliwie jak największy, poza tym Niemcy mają teraz "wydatki"! :)
Do tego w tym roku więcej środków na zwiększone bezpieczeństwo, wzrosły również ceny za dzierżawę namiotów, no i firmy sprzątające mają działać na wyższych obrotach! :DD

Inna sprawa, że już 4-5 lat temu kufelek litrowego trunku kosztował średnio 10 €, najtańszy 9,70 €(pamiętam;), także wzrost o 1 € na przestrzeni pięciu lat, to znów nie taka podwyżka.

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

10 kufli piwa na jeden kurs to chyba podstawowa umiejętność kelnerek roznoszących piwo na "Oktoberze"
Na pewno muszą mieć mocne dłonie, ale i taktyka ma znaczenie. Łatwiej utrzymać 10 kufli opierajacych się o siebie w obu dłoniach, niż po dwa kufle w jednej! Panowie również potrafią! :))) Czasem gwizdek pomocny! :DD Innym razem wystarczy głos donośny: ;)))

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

wyraźnie kombinują na tym nalewaniu piwa - piwo do ¾ kufla z wysoką pianką a płaci się jak za cały

Czasem po 1/2 piwa i pianki, niemniej nikt z tego problemu nie robi. Im więcej pianki, tym lepszy trunek, ponoć! :)
A najlepsze to takie, w którym pianka zostaje (nie cała oczywiście) nawet po wypiciu piwa.

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

o, to przedostatnie zdjęcie jest mi znajome:)
ps. Jolu, może zsuń te zdjęcia do krawędzi bo tak nieładnie się ułożyły-spróbuj edytować o jedną linijkę położenie tego wpisu pod nimi

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

ps. Jolu, może zsuń te zdjęcia do krawędzi bo tak nieładnie się ułożyły-spróbuj edytować o jedną linijkę położenie tego wpisu pod nimi

😀😀😀
No masz! 😆

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

Rety, rety jak nie wątek w tym miejscu, to jeszcze, że wypowiedzi nie pod linijkę! :DDD
Ale przynam Darku, że dokładnie, to nie wiem o co chodzi! :)))

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

da®®io
Ok:) Jolu to wszystko zależy od ustawienia formatu strony - u mnie na moim ustawieniu te środkowe zdjęcia są poprzesuwane, ale gdy zmieniłem u siebie to ustawienie na inny format to juz one są w jednej lini, a więc nie ma sprawy:) i nie przejmuj się tą moją uwagą - u mnie będzie przesunięcie bo ja wolę u siebie ten format

Re: Jola, opowiadaj jak jest na " Oktoberfest "

ja to opisuję tak jak ja to widzę, a jak jest u kogoś innego to ja nie wiem - inny format wyświetlanej strony daje inny jej widok i stąd te róznice w odbiorze

ja tak to widzę rozrzucone-więc sorki
123