Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io
Minko, Wszystkiego Najlepszego i Pomyślnego z okazji Urodzin:)

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io

Wenus, nie zapominaj o Multi - czekam tutaj na Ciebie:)

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Wenusjanko spełnienia wszystkiego o czym marzysz ...no może 99% 😉

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Cudnych chwil w gronie rodzinnym i znajomych! 🌹 😚
ps.
Zaglądaj na Multi, tu także masz znajomych!👿😉

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Wenus,i ja dołaczam sie do zyczen! Niech Ci sie wiedzie!
Jak tam Wierchy? Juz czerwone?:) czy nadal zielone? slyszalam,ze biale:)

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

da®®io
załozyłem ten wątek bo pomyślałem, że może Ją tutaj dzisiaj ściągniemy:)

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Serdecznie Dziękuję :)

Re: Dla Irminki na Urodzinki:)

Nie zapomniałam, tylko mam aktualnie deficyt na wolny czas ;)
123