Jolcia nie przejmuj się, z TB jest naprawdę coś nie hallo

Re: Jolcia nie przejmuj się, z TB jest naprawdę coś nie hallo

dziewczyna z perłami
Postrzegam podobnie. Plotkowanie to obgadywanie za plecami. To co napisałam było wyrażeniem swojego zdania na formę komunikacji, która ma grozić innej osobie ( w tym przypadku Rebeliantce).  Kiedy ciebie prowokował Lothar dla Sylwii nie było to obgadywanie, ale zabawne wydarzenie forumowe.
W takich przypadkach zawsze mówi się strzeż od takich przyjaciół, bo przy nich wróg to pestka.
W odróżnieniu natomiast od ciebie Szuw_ nie uważam jej za gwiazdę i taki rodzaj poczucia humoru bagatelizuje zachowania, które przepuszczone z przymrużeniem oka będą rosnąć tak jak lothara wyhodowała Serenity na własnej piersi. Po prostu przetransformowałam linię Serenity "wolność Tomku w swoim domku".

Re: Jolcia nie przejmuj się, z TB jest naprawdę coś nie hallo

dziewczyna z perłami
Ps. dla Serenity piosenka
"Rośniesz jak młody bóg na moich ramionach
 Jak drzewo, którego nikt nie pokona
 Dałam ci wolę istnienia
 Dałam ci siłę tworzenia..." ("Dwa serca-dwa smutki" Bajm)
.-3