Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Królewska Lwica;)
Ten post był aktualizowany .
Mama mi radzila. "Madrzejszy zawsze ustepuje".Myslisz,ze bede sie biła z konmi?? Hmmm...Wchodze tam kiedy chce i mowie to co chce. I tak juz bedzie. To ja decyduje kiedy sie pojawiam na NA.  Nie robia na mnie wrazenia te zapiekle jazgoty. Jestem uodporniona na glupote. To chyba doswiadczenie zawodowe mi pomaga DDD Mam pobłazliwy stosunek do takich ekscesow. Pomowienia,obelgi,? Jolu ..to powroci wczesniej czy pozniej do nich. Jestem pewna. Juz teraz sa nieszczesliwymi osobami.  Bogowie NA niech edukuja  i socjalizuja nadal DDDDDD Taka ich "misja" DD Polskie piekelko juz przeszlam,teraz ciesze sie zasluzona emeryturka. Wlasnie zmykam nad morze bo cudna pogoda! Milego dzionka!

Re: Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Re: Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Królewska Lwica;)
Dzis raczej nie. Rocznica pierwszych wolnych wyborow w 89 roku jest 4 czerwca. Wadza na 4 czerwca planuje nominacje ministerialne,zeby przykryc rocznice. Karzeł bez karty i konta wczoraj sobie zrobil swieto wolnosci,a co mu tam! //////  Ale pozdrawiam. Obejrzyj zaraz Ewy Ewart film MY NAROD. Na TVN24. Muzyczka super,wiadomo! https://www.youtube.com/watch?v=1qeMxFRD100

Chcialbym byc soba
chcialbym byc soba wreszcie
chcialbym byc soba
chcialbym byc soba jeszcze
Jak co dzien rano, bulke maslana
popijam kawa, nad gazety plama
nikt mi nie powie, wiem co mam robic
szklanka o sciane rzucam, chce wychodzic
na klatce stoi ciec, co sie boi
nawet odslonic, miotle sciska w dloni
ortalion szary chwytam za bary
i przerazonej twarzy krzycze prosto w nos!
[...]
Trzymam sie sciany, niczym pijany
tlum wkolo tanczy tangiem opetany
stopy zmeczone depcza korone
krol balu zwleka, oczy ma szalone
magda w podziece, chwyta me rece
i nie ma sprawy, slicznie jej w sukience
po co sie spieszysz, po co sie spieszysz
przeciez do konca zycia mamy na to czas!
Aby byc soba
aby byc soba jeszcze
aby byc soba
aby byc soba wreszcie
Chcialbym byc soba
chcialbym byc soba wreszcie
chcialbym byc soba
chcialbym byc soba jeszcze
Autorzy utworu: HOLDYS ZBIGNIEW

Re: Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Królewska Lwica;)
Lwiczko, "pobawiłam" się trochę, ale niedługo urlop, najpierw jeden w kraju, potem tutaj. Będzie się działo i raczej zabraknie czasu na zabawy na NA, a już na pewno szkoda go będzie na niekończące się dyskusje.

A i Ty niedługo wpadniesz w ulubiony "wir" Lwiczko Podróżniczko, prawda?
Czytałam wątek pt "Do Jacka"!
Serdeczności! 😘😘😘

Re: Jolu,dzieki ! Ich zapieklosci nie zwalczysz:)))

Królewska Lwica;)
Ten post był aktualizowany .
Oj tak,Jolus,dzieje sie:)) Zabukowany wschodni sasiedni kraj. Dawniej byl nawet Polską:) A teraz wizy//Juz sie ciesze,bo ludzie dobrzy i krajobrazy sentymentalne..:) Przedtem vedic art  kilka dni na pieknych Kaszubach:) Na Bieszczady raczej sie nie zdecyduje/// Oj to bedziesz miala piekny urlop,pozdrawiam cieplo:))U nas szykuja sie piekelnie gorace dni,ufff!