"Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

"Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

"Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Myślę, że jedna z lepszych parodii tej piosenki:

Niektóre komentarze pod filmikiem na YouTube:

"MEGA POZYTYWNY GOŚĆ :D :D"

"Ocieplił nie tylko bloki ale i wizerunek budowlańców."

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

A prawdziwy "Sławomir", też raczej pozytywny gość:

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Prawdziwy Sławomir jest the best  bo jest parodią samego siebie. Już bardziej się nie da ;-)

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Wenus napisał/a
Prawdziwy Sławomir jest the best  bo jest parodią samego siebie. Już bardziej się nie da ;-)
O tym samym sobie mniej-więcej pomyślałem, poza tym ma fajny, odważny i wyróżniający się styl (ubiór, fryzurę, wąsy) - jak z amerykańskich filmów z lat 80. :)

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Wenus
Zastanawiałam się skąd tego gościa znam i już wiem - miał on wcześniej jakieś epizody w serialach. Czyli  twarz zupełnie podobna do nikogo ;))

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Natalia
Dopiero teraz go odkryłam.
Znalazł dokonały pomysł na siebie, na swoje show. Ustawia niską poprzeczkę przez co zaskakuje jak w "Twoja twarz brzmi znajomo" lub w spotkaniach z gwiazdami w swoim samochodzie.
Ma poczucie humoru, talent i jako "Głupiec" otworzył sobie karierę. To rola dla dobrego showmena.
Jego hity mniej mi się podobają, chociaż to jeden z niewielu, którzy disco polo traktują z przymrużeniem oka

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Natalia
Więcej! On parodiuje cały biznes disco polo.

Re: "Miłość w Zakopanem" — Sławomir (parodia)

Natalia
Zawsze mnie śmieszy w "Porady na zdrady"
12