Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Jola
dziewczyna z perłami napisał/a
Przecież wirus był w komputerze Rebeliantki, już go znalazła.

To prawda Perełko, ale w moim laptopie był inny Trojan (Bitcoinminer) i wychwyciłam go dopiero podczas skanowania, z kolei Illuminatus natrafił na opór Trojana (Downloader.JS.Psyme.alv.) gdy chciał zajrzeć w mój dialog z Ryo2 w wątku Wojtka.

Także znaleziony przeze mnie Trojan mógł być już jakiś czas w moim sprzęcie, tego nie wiem, za to ten, na który trafił Illuminatus umiejscowiony był w wątku Wojtka, i "widziany" właściwie tylko przez jego system chroniący, po jakimś czasie Konik podobno, pogalopował ...

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
kiedyś czytałem, że dziennie na Świecie powstają tysiące nowych wirusów i nigdy żaden program antywirusowy im wszystkim nie zaradzi bo ciągle powstają nowe mutacje- trojan ma to do siebie, że czym innym jest niż wygląda

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Kiedys na "marsie" ostrzegano zeby nie otwierac linkow Lothara bo moga zawierac wirusy.
Kpt.Wojtek 🌟
##

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

##
Twoich też...Podobno możesz człowieka zainfekować swoja głupotą.

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
do ## - gdybym miał od szuwarka większe uprawnienia moderatorskie to bym odciął do kosza te twoje prowokatorskie zaczepki
123