Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

wyraźnie komuś nie spodobał się ten wątek lothara o Papieżu i chce wypłoszyć z niego rozmówców ps. u mnie też to wszystko działa jakoś nie tak bo żle się ładuje i czasem nie mogę kliknąc to co chcę tak jakby był ekran rozkalibrowany. a tego przedtem nigdy nie miałem

Może i tak, ale skoro komunikat wychwycił tylko Illuminatus, wynikałoby, że tylko on ma na swoim sprzęcie program chroniący, reszta forumowiczów nie?
Aż trudno uwierzyć....

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
Jolu, czy mamy szansę znależć się na FB? chcesz być moją znajomą?

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Jolu, czy mamy szansę znależć się na FB? chcesz być moją znajomą?

Nie widzę przeszkód, ale dawno już tam nie wchodziłam Darku ....a teraz Trojan wykryty przez Illuminatusa.
Może powinnam na nowo postawić system ....rety ....to mi trochę komplikuje, bo również na nim do pewnego stopnia pracuję :(, firmie to nie szkodzi, ale sporo niedokończonej pracy,

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

da®®io
spokojnie zainstaluj jakiegoś dobrego antywirusa i dokładnie sprawdź bo może nic nie złapałaś, ale po tym komunikacie można wpisać w google jego nazwę i wyczytać o nim to co się da

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Jolu, u mnie wczoraj wszystko się muliło, strony nie chciały się otwierać zanim jeszcze Illuminatus napisał tę wiadomość o koniku. Dziś jest wszystko ok, ale boję się wchodzić na Atlantydę.

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Jola
Wenus napisał/a
Jolu, u mnie wczoraj wszystko się muliło, strony nie chciały się otwierać zanim jeszcze Illuminatus napisał tę wiadomość o koniku. Dziś jest wszystko ok, ale boję się wchodzić na Atlantydę.

U mnie podobnie, ale myślałam, że to tylko u mnie, chwilowe załamanie net., bo odległość itpd.
Wenus, mam złe doświadczenia w tym temacie i poważnie traktuję takie sygnały.

Pozdrawiam :)

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

Wenus
Nie otwieraj nieznanych wiadomości na żadnej swojej poczcie, a szczególnie tej , na której logujesz się na forum.
Również pozdrawiam :)

Re: Jolu, zajrzyj tutaj przed snem:)

dziewczyna z perłami
Przecież wirus był w komputerze Rebeliantki, już go znalazła.
123