Juwenalia Rzeszowskie

Kawusia

Wczoraj mieliśmy wyjątkowe zjawisko na niebie Zorze Polarną ,akurat podczas koncertów .Zabawa była super ,bawiliśmy się znakomicie ,było do wyboru scena główna i scena Hiphopowa. Podobno Młodzież teraz uwielbia Rap i Hiphop ,ale dlaczego podczas występu Lady Punk ,wszyscy zgromadzili sie przy scenie na której występował Lady Punk. Wybrali śpiewających dziadków ,którzy debiutowali w latach 80.Co jeszcze zadziwia śpiewali ich teksty które znali na pamięć ,a ja przeniosłam się na moment w lata 80 podczas wykonywania kolejnych utworów . To był czas pierwszych miłości ,pocałunku. To niesamowite że minęło tyle lat dorośliśmy ,a Lady Punk wychodzi na scenę i robi ogień i młodzież ich wybiera wśród na prawdę dobrych wykonawców Hiphopowych.35 tysięcy ludzi ,to więcej niż na stadionie. Nigdy nie spotkałam takich tłumów. Była Też Brodka na którą polowałam już od jakiegoś czasu .No cóż jej muzyka jest transcendentalna ,weszłam z nią w przepływ i zobaczyłam jej drogę .Nie miała lekko ,ale to niesamowicie mocna osobowość  i cholernie pracowita. Robi swoje ,zgodnie z tym co czuje. Nie wygrała idola dlatego bo była gorsza od Krzysztofa ,ale dlatego bo Krzysztof potrzebował wtedy tego bardziej niż Ona. I w efekcie obydwoje wygrali ,bo są zwycięzcami ,zawsze liczy się efekt końcowy.Były też Strachy na Lach ,też zafundowali świetną zabawę .Dziś drugi dzień niestety jadę tylko na Kwiat Jabłoni ,bo jutro muszę być wypoczęta. Z bólem serca odpuszczam Kaję i Dżem ,ale liczę ze może kiedyś będzie jeszcze okazja. Wczoraj byłam na 2 w domu ,dziś sobie na to nie mogę pozwolić .Obserwujcie niebo może dziś też będą jakieś cuda na niebieWeszliśmy tak pięknie wczoraj w połączenie z ziemią.

Re: Juwenalia Rzeszowskie

Przyłaszczka
Ślicznie tam miałaś. Coś dla oka i dla ucha i pewnie dla serca :)
🦋🦋🦋

Re: Juwenalia Rzeszowskie

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Ślicznie tam miałaś. Coś dla oka i dla ucha i pewnie dla serca :)
Oj działo się ,działo koleś tak zaczął klaskać na Kwiecie Jabłoni że spadł mu sygnet złoty z palca i przeleciał mi nad głowa ,złapała jakaś dziewczyna .Ja znalazłam łańcuszek srebrny ładny .Trzeba się na tych koncertach oglądać ,bo zawsze można coś przywieś gratis

Re: Juwenalia Rzeszowskie

Przyłaszczka
Oj, to lecę, bo u mnie wczoraj zaczęły się Juwenalia:)
Żartuję, nie mogę. Czekam na klientkę. A szkoda, bo Kasia Nosowska właśnie śpiewa. Co zrobić- pociąg tak kobieta ma i nie przeskoczysz:)
🦋🦋🦋

Re: Juwenalia Rzeszowskie

Kawusia
Przyłaszczka napisał/a
Oj, to lecę, bo u mnie wczoraj zaczęły się Juwenalia:)
Żartuję, nie mogę. Czekam na klientkę. A szkoda, bo Kasia Nosowska właśnie śpiewa. Co zrobić- pociąg tak kobieta ma i nie przeskoczysz:)
Ja teraz też mam pracowity i stresowy czas. Niestety ale większość koncertów muszę odpuścić z ciężkim sercem. Kasia jest super .Mam bilety na sierpnia do Kielc .Pewnie nic wcześniej nie wyczaruję ,no cóż w życiu jak w kalejdoskopie ,wszystko się zmienia .A jeszcze ktoś złośliwie mi urwał prawe lusterko w hondzie, muszę wymienić na szybko ,bo bez samochodu u mnie ani rusz .Jutro rano muszę do kosmetyczki na paznokcie pokleiłam taśmą żeby dojechać .