Kłamstwa Lothara... ;)

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
pozujesz na biskupa dla ktorego Biblia jest ponad Konstytucją-zal mi ciebie wsteczniaku

Re: Kłamstwa Lothara...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
koledzy z Atlantydy napisał/a
albo, co bardziej prawdopodobne, to była jakaś jakaś usterka techniczna Nabble. To oczywiste.
Raczej niekompetencja i błąd administratora lub celowe działanie, które tłumaczy błędem

Re: Kłamstwa Lothara...

w trzy lata zrobiliscie z Polski obs. rany kurnik w srodku Europy - bedziemy po was sprzątac przez 10 lat -zmarnowaliscie normalnym ludziom szmat życia

Re: Kłamstwa Lothara...

koledzy z Atlantydy
Biblię podyktował Bóg, a konstytucję Izaak Stolzman vel Kwaśniewski, który nawet studiów nie dał rady ukończyć, więc jest różnica.

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
nie szermuj Biblią bo wy jej nie rozumiecie- Biblie napisali ludzie a w zasadzie splagiatowali sumeryjskie i egipskie mity - polski prawicowy katolicyzm jest w kontrze do idei chrzescijańskich - wy nawet nie wiecie jak sprzeniewierzacie się 10-ciu przykazaniom

Re: Kłamstwa Lothara...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koledzy z Atlantydy
Ze względu na swoją orientację światopoglądową, nie będziesz w stanie mi uwierzyć ale postaraj się.
My, ludzie samodzielnie myślący i przede wszystkim wolni, nie potrzebujemy niczyich zgód, pozwoleń ani upoważnień, żeby robić to, na co mamy ochotę. :)

Dzień dobry.
Ostatnio trudno mi wierzyć w cokolwiek mimo, że staram się starać, ale czuję się zaproszona, to zawsze lepiej brzmi niż wproszona.

Re: Kłamstwa Lothara...

da®®io
Witaj Anno, ja kiedys tez byłem zaproszony na Atlantyde a po tygodniu gdy okazalo sie ze nie zgadzam sie z lotharem zostalem przez nich skopany, obrazony i postawiony przed lojalką ze nie bede sie z nim spieral, potem gdy przyszedl illum wydarzenia zaczely eskalowac i przerodzily sie w wojenke swiatopogladowo polityczna i tak wykopano mnie tutaj -Marcin mnie " przygarnal " a Atlantyda stala sie dla mnie strefa zakazana z ktorej stopniowo Serenity mnie wyrugowała - tam wladze trzymaja nietolerancyjni, zdeprawowowani zamordysci

Re: Kłamstwa Lothara...

Anna.
Cześć Darku.
Różnica między nami jest taka, że ja nie mam chęci ani potrzeby mielenia tematów politycznych, przynajmnie na forum, postaram się ograniczyć to również poza nim. Nie żebym się nie interesowała otaczajacym światem, po prostu zbyt się emocjonuje i mi to nie służy.
Przepraszam raz jeszczr za te moje uszczypliwości wobec Ciebie, nie powtórzą się, nic mi do tego.
Pozdrawiam.
123456