Kajakowe szlaki wiary

Re: Kajakowe szlaki wiary

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Ja też bardzo lubię pływanie kajaczkiem. Myślisz, że mam zadatki na świętą? ;)
Jasne, ale tylko na jezorach. Wiosla w gore, (jak bardzo chcesz mozna na krzyz) i naciagnac powloczke, a wiart, ster i wiara poprowadzi!
Ahoj! Przygodo!

Re: Kajakowe szlaki wiary

Wenus
Pisałeś już dwa razy o tym żaglu z koca i za każdym razem się uśmiecham, musiałeś być niezły spryciarz za młodu ;)))

Re: Kajakowe szlaki wiary

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Pisałeś już dwa razy o tym żaglu z koca i za każdym razem się uśmiecham, musiałeś być niezły spryciarz za młodu ;)))
Wenus, ZADNEGO KOCA nawet na KACU! POWLOCZKA na koc (kordelke) Zwykla powloczka zapinana na dole albo nawet koperta. To poczatki zeglowania.

Re: Kajakowe szlaki wiary

da®®io
nie kordelka tylko kołderka

Re: Kajakowe szlaki wiary

nie kordelka tylko kołderka
Ech... co ty  z Lodzi mozesz wiedziec czym jest kordelka na splywach kajakowych ;)

Re: Kajakowe szlaki wiary

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Aaaa, czyli powłoczka to kordełka, a ja myślała, że to zwykłe przejęzyczenie ;)
12