Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Właśnie wróciłam ze spacerku zaglądam a tu pusto ani jednego ludzika ,taka cisza jakby makiem zasiał.:)
To też znikam,ale pozdrowienie zostawię dla wszystkich..:)

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
Wzajemnie. Udanego spaceru, zrób choć kilometr za mnie.

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
Aaa...właśnie wróciłaś, a ja nie doczytałam, przepraszam...

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Jeszcze ja jestem :) Krzątam się dziś cały dzień w domu, słucham sobie muzyczki i co jakiś czas tu zaglądam.

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
:)) Wróciłam  i popijam gorącą kawkę.:) Kurcze ale jest przyjemnie na dworze ,człowiek  po tych upałach tak ochoczo i z przyjemnością  spaceruje,delikatny chłodek ,bardzo przyjemnie jest. a po takim spacerku jak kawka smakuje że hoho  .:)
Miłego wieczorku..

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Hej Wenus.:) No są dziewczyny fajnie..:) Dawno nie zaglądałam tutaj,ale jestem . Rano też tak łaziłam z kata w kąt i sprzątałam,wiesz pranie ,odkurzanie,ale popołudnie było relaksujące na łonie natury tylko z dala od drzew.:)

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Czasem trzeba się obyć bez spaceru w piękny wieczór, o kawie przed długą noca nie wspomnę.
Szczerze zazdroszczę.

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Ja też dziś miałam werwę do sprzątania, pewno przez to, że chłodniej. Ale na spacer jakoś mi się nie zebrało, na podwórku tylko byłam i to tylko na parę minut żeby mnie nikt nie zobaczył bo fryzurę mam dziś mocno niewyjściową ;)))
1234 ... 7