Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Będzie dobrze..
A może ta Ci się też spodoba.
https://www.youtube.com/watch?v=3AoS_7u9eCU

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Miłego Wenus. Wrzuciłyśmy tę sama piosenkę.:)
To najnowsza z czerwca tego roki .:)

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Niemal ćwiwrć wieku tem miałam kasetę Farmer, zdarłam ją do białego ;-). Utwór mi nieznany, ale w gust trafił idealnie. Dziękuję.
Nie warto pocieszać obcych ludzi, mimo to dziękuję.

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
Zanim bateteria padnie...
Udanego wieczoru Wenus.
Udanego wieczoru Kruczoczarna.
Udanego wieczoru forumowicze.

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
kruczoczarna. napisał/a
Właśnie wróciłam ze spacerku zaglądam a tu pusto ani jednego ludzika ,taka cisza jakby makiem zasiał.:)
To też znikam,ale pozdrowienie zostawię dla wszystkich..:)
Have no fear , Ryo is here :D

Tez sobie spacerkowałem korzystając z pogody. Było fajnie ;)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Zanim bateteria padnie...
Udanego wieczoru Wenus.
Udanego wieczoru Kruczoczarna.
Udanego wieczoru forumowicze.
Udanego wieczoru Anno ;)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Warto,warto wrażliwa jestem na cudza niedolę, tak już mam.
to prawda beautiful voice , beautiful song.:)
Miłego...:)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Widzę.:)
Hej Ryo. Prawda jest tak przyjemnie na dworze że  tylko spacerek  jak  siódmym niebie można normalnie oddychać.Już po urlopie?
1234567