Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.

Dzięki ,zaraz zobaczę czy się udało..

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
Ja też dziś miałam werwę do sprzątania, pewno przez to, że chłodniej. Ale na spacer jakoś mi się nie zebrało, na podwórku tylko byłam i to tylko na parę minut żeby mnie nikt nie zobaczył bo fryzurę mam dziś mocno niewyjściową ;)))

https://youtu.be/X5vWo0gDhiA

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nie wiem co odpisać, przykro mi.

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Nic nie ma do dodania, po prostu musiałam to z siebie akurat na Ciebie padło.
Wstawiłaś cudną piosenkę, błogo bujająca, piękny tekst...klimatyczna, dziękuję.

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
Nie znałam tej wersji, chyba wolę oryginał, tu mi wszystko ocieka sexem, ale Brodka piękna dziewczyna.
W temacie lotów tam i z powrotem, zdecydowałaś się już?

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Uciekam Dziewczyny i ........Chłopaki też, czas na relaks ;) Miłego wieczorku :)
I piosenka https://www.youtube.com/watch?v=z5dEjaJ6Mrw
1234567