Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Hahaha  już sobie wyobraziłam Ciebie  rozczochranego przed witryna sklepową  i gładzenie włosów,
koniecznie zerknij w lustro przed wyjściem .:)
Nic mi nie wiadomo o blokadzie .
Znikam do kuchni ,dziś robię sobie  filecik z piersi  kurczaka i warzywami na wierzch  pierzynka z tartego sera zapiekany w piekarniku do tego ciemny ryż i tarta marchewka z jabłkiem i pomarańczą.:)
Miłego dnia i smacznego.:)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
Jak się rozpędzam to w lustrze widzę tylko smugę gdy przelatuję obok niego :D

Mhmm smacznego :)   U mnie będzie skromniej bo rybka z ziemniakami ;)

Udanego dzionka :)