Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
Po jednym ale zaraz drugi i korzystając z tego że sezon się kończy to albo "wielka woda" albo góry , w sumie sam nie wiem. Miało być morze ale znajomi chcą bym sie z nimi zabrał . Zobaczymy :)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Nie lubię górskich wspinaczek,ale góry lubię,morze mi odpowiada i wylegiwanie się na plaży  a potem morska bryza..Sam zdecydujesz gdzie wyruszysz. Takiemu to dobrze urlop za urlopem,ja tak dobrze nie mam..:)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
Bo on mi się zbiera i trzeba zużyć ;)

W sumie kiedyś więcej jeździłem gdzieś na dłużej , obecnie to częściej siedzę w domu no ale tego lata dawny duch obieżyświata mnie natchnął :)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Zasiedziałeś się Proszę Pana  i dobrze że się odezwał duch podróżniczy bo za chwile nawet wołami by Ciebie nie wyciągnęli. z domu.:)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Uciekam już..Dobranoc i wszystkim..:)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Wiesz ja w sumie rzadko planuję wyjazdy. Kiedyś to sie odbywało często na zasadzie impulsu. coś w stylu "wsiąść do pociągu byle jakiego" i zobaczyć gdzie mnie wywiezie :D

A że jeżdzę po sezonie to zawsze jakiś motel czy coś w tym stylu sie znajdywało. Może i by mnie wołami nie wyciągneli z domu ale gdyby impuls się pojawił to bym ruszył ;)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
kruczoczarna. napisał/a
Uciekam już..Dobranoc i wszystkim..:)
Dobrej nocki kruczoczarna pani :)

Re: Nikogo nie ma?

hiena
Straszne tracić czas na sprzątanie...w sobotę:/...to jest taka głupia czynność po prostu syzyfowa praca://...
1234567