Dzień dobry:)

Wenus
Nie mam z kim wypić porannej kawy, czy ktoś miałby może ochotę mi potowarzyszyć? ;)

Re: Dzień dobry:)

Wenus
U Was też są te wyskakujące reklamy?

Re: Dzień dobry:)

hiena
Cześć :)...mogę wypić popołudniowa kawę...tu się obecnie w dzień nikt nie odzywa...
u mnie tez są reklamy od tego tygodnia...

Re: Dzień dobry:)

Wenus
Są wakacje i pewnie  każdy korzysta z uroków lata ile się da. Ja do kompa też zaglądam tylko rano i wieczorem dopiero.

Re: Dzień dobry:)

Wenus napisał/a
U Was też są te wyskakujące reklamy?
U mnie tak

Re: Dzień dobry:)

Anna.
Nie mam z kim wypić porannej kawy, czy ktoś miałby może ochotę mi potowarzyszyć? ;)

Nie poranna, nie wieczorna (mam ostatnio problem z wstrzeleniem się we właściwy czas), po prostu kawa, w Twoim otwartym wątku uruchomiłam wyobraźnię i wypiłam ją w Twoim towarzystwie.

https://youtu.be/qtJ8YOGM6Yk

Miłego dnia Wenus,
miłego wszystkim uzależnionym od kawy.

Re: Dzień dobry:)

Lwiczka9
Oj tak Anno...ta kawka 3 razy dziennie to piekne uzaleznienie:))Pozdrawiam cieplo..

Re: Dzień dobry:)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
„Kawa to kawa, powinna być czarna i gorzka jak smar do czołgu.”

Andrzej Pilipiuk, Carska maniera

Pozdrowionka dla kawoszek no i kawoszy też ;)