Dzień dobry:)

Re: Dzień dobry:)

da®®io
ja czarnej kawy nie pijam, wolę czekoladowe cappucino instant

Re: Dzień dobry:)

Ryo2
Takie wynalazki to w towarzystwie popijam ale gdy jestem sam to tylko "Szatan"

Re: Dzień dobry:)

hiena
Kiedyś tez piłam czarna...ale raz się za dużo napiłam i serce mi zaczęło kołować...
Zaraz sobie naleje ale z mlekiem...cappuccino jest dobre te prawdziwe...melanże
i mokka tez...jest tego ze hej...

Re: Dzień dobry:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Oby tylko takie uzależnienia miały nas w swoich szponach ;) Ja już dziś po trzeciej … Miłego wieczoru :)

Re: Dzień dobry:)

Czarną lubię z kawiarki, w weekendy w środku dnia się nią delektuję czyli już jutro :)

Re: Dzień dobry:)

Dobry wieczór wszystkim,
ja zawsze pijam czarną kawę, bez cukru, najczęściej tylko raz dziennie, na początku dnia.
Pozdrawiam miłośników kawy :)

Re: Dzień dobry:)

Wenus
Dostałam niedawno młynek do kawy i sama sobie mielę, uwielbiam zapach świeżo zmielonej kawy. Pijam mieszankę arabiki i rubusty ale zawsze z łyżeczką cukru, mleczko już nie koniecznie.

Re: Dzień dobry:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
U mnie nadmiar kawy objawia się sensacją żołądkową. Ale małe cappuccino jeszcze nikomu nie zaszkodziło to sobie jeszcze strzelę ;)
12345