Dzień dobry:)

Re: Dzień dobry:)

kruczoczarna.
A gdzie widzicie te reklamy bo ja nie mam nic.

Re: Dzień dobry:)

Ryo2

Np tu ;)

Re: Dzień dobry:)

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Dzien dobry.
Reklamy mam na górze, pomiędzy wpisami i na dole. Głównie volvo i czato-randki dla gotowych na miłość.

Re: Dzień dobry:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
u mnie na smarcie to jest tak, gdy mam ustawiony format strony na jednokolumnowy to reklamy sa małe na poczatku i koncu strony, i pomiedzy wpisami, ale gdy wyłacze ten  format strony to mam tak zawalony ekran reklamami, ze az wchodza mi pomiędzy wpisy i tytułowe listwy-czasem muszę je zamykać zeby dostac sie do listwy z opcjami dialogowymi - mnie ten spam reklamowy denerwuje bo one robią sztuczny tłok na wątku

Re: Dzień dobry:)

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Witaj Anno.:)
Ja nie mam żadnych reklam,może faktycznie tak  jak pisze Ryo
mam jakaś blokadę, ale o takowej nic mi nie wiadomo..
Miłego dnia ..:) Ja znikam..

Re: Dzień dobry:)

Anna.
Dzień dobry.
Ostatnio pod jedną z piosenek na Youtube był komentarz, mniej więcej, takiej treści: nawet Youtube wie, że jestem tak samotny, że w proponowanych podsyła mi o tym piosenki ;-).
Może Tobie niczego nie potrzeba i dlatego nie atakują Cię reklamami.

Re: Dzień dobry:)

da®®io
wg.mnie spam reklamowy zależy od rodzaju przegladarki internetowej i chyba najwiecej tego jest na chrome-za to opera staje sie coraz bardziej nieuzyteczna i nieprzyjazna bo jej starsze wersje nie obsluguja testow robota i nie pozwalaja na interaktywne uczestnictwo w sieci oraz na komentarze na innych portalach

Re: Dzień dobry:)

Anna.
Reklamy uzależnione są od stron, które przeglądasz lub przeglądałeś, ale chyba i od tego co stukasz na klawiaturze. Ostatnio pewne marki wymieniłem w smsach i teraz mam je na ekranie w postaci reklam.
Myślą nad tym mądrzejsi od nas.
12345