Dzień dobry:)

Re: Dzień dobry:)

Wenus
Tylko, ze jak się wybiję z rytmu to potem w niedzielę spać w nocy nie mogę a w poniedziałek w pracy jestem nieprzytomna ;)

Re: Dzień dobry:)

Wenus napisał/a
Nie pijasz czarnej kawy w ogóle?
nie piję czarnej kawy, ani żadnej wódki a i wino ostatnio mi tez nie podchodzi-najbardziej lubię piwo, ale bez przesady - 2 x w miesiącu po puszeczce i tyle

Re: Dzień dobry:)

Wenus
To prawie jak mój brat - piwo mu się w lodówce przeterminowało :) Ja samej wódki to już ze dwadzieścia lat nie piłam, a może i lepiej... wolę drinka albo wino, najlepiej własnej produkcji ;)

Re: Dzień dobry:)

Wenus napisał/a
A propos reklam - właśnie wyświetlają mi się meble, wiecie, że superowe, zwłaszcza białe komody.
A u mnie jakieś ustrojstwo "zwiększające mrozoodpornosć i odpornosc na suszę" u roślin ;))

Re: Dzień dobry:)

Wenus
To ja mam lepiej - teraz mam buty, bransoletki i bieliznę - skąd ten komputer wie czego ja potrzebuję? ;)))

Re: Dzień dobry:)

Ryo2
Bo sztuczne inteligencje są coraz inteligentniejsze :D

PS: Ja zostałem uraczony reklamą "pracy opiekunki w Niemczech"

Re: Dzień dobry:)

Wenus
Mnie te reklamy natchnęły, żeby się dziś wybrać na zakupy do jakiejś galerii, a na Ciebie jaki mają wpływ?

Re: Dzień dobry:)

Ryo2
Zacząłem sie zastanawiać czy by nie wyskoczyć do schroniska po jakiegoś owczarka niemieckiego którym mógłbym się zaopiekować :D