Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
Ale jak miło wstać w niedzielę w takim posprzątanym domku i napić się pachnącej kawusi  :)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
W tym roku też jadę po sezonie tak jakoś wypadło mi ,wiesz   lubię wszystko mieć zaplanowane i  podane na przysłowiowej tacy ,a spontan to jakiś wypad za miasto.:)
Dzień dobry przy kawce.:)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
Dzień dobry  (też przy kawce  - rozpuszczalnikowej bo dostałem kiedyś w prezencie :D)

Wyjazdy spontaniczne są takie magiczne bardziej. Oddajesz się we władanie światu i np wybierasz pociąg lub autobus po kolorze , nazwie lub sympatycznie wyglądacych pasażerach/pasażerkach stojących na peronie (gdyby w danej chwili ktoś się tam z kimś wykłócał to bym sie udał na inny peron).  A gdy znajdziesz odpowiedni pociąg to wtedy patrzysz dokąd jedzie , kupujesz bilet i....witaj przygodo :)))

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Prawda.:)) Też lubię wstać i zrobić sobie małą czarną bez bałaganu .
Kurcze zobacz nie wiedziałam że P. Domagała śpiewa gdzieś słyszałam te piosenkę
a myślałam że to tylko aktor..
Fajna ta nutka.:)
 https://www.youtube.com/watch?v=iAc6Qr_sAXw
Miłego dnia Wenus..

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Rano musi być u mnie espresso rozpuszczalna rzadko piję.:)
Nie pamiętam kiedy jechałam pociągiem czy autobusem chyba aż tak odważna nie jestem,
to takie " wsiąść do pociągu byle jakiego" to taki spontan chyba nie dla mnie.:))
Smacznej..:)

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2
Smacznej i dla Ciebie (ja najczęściej piję "Szatana"  czasami z cukrem czasami bez) :)

Można połączyć spontan z planowaniem i np spontanicznie poprzez bładzenie palcem po mapie z zamkniętymi oczami wybrać cel a potem go sobie zaplanować ;)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
O to już lepiej brzmi,wiesz my kobiety musimy nieć trochę luksusu,rozczochrana nie wyjdę między ludzi haha..:)
A co do reklam to naprawdę tutaj nie widziałam ani jednej ,mnie się nie pokazują jak to możliwe że Wy widzicie a ja nie?

Re: Nikogo nie ma?

Ryo2

Tak? Mi się to czasami zdarza gdy rano się rozpędzam po czym aż zatrzymuję pełen wrażenia gdy oglądam swe odbicie w jakiejś sklepowej wystawie . Wtedy mówi sie trudno i lecę dalej z rozwianym na wszystkie strony włosem :D

A co do reklam to pewnie masz jakieś programy blokujące :)