Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Czasami tak jest ale w weekend jeśli nie bija pioruny i nie pada siarczysty  deszcz to fajnie wyjść ze znajomymi na długi spacer..
Może być długa ta noc jeśli sobie umilimy ten wieczór ,ja mam luz bluz .

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
Praktycznie przez cały tydzień tylko się ogarnia dom  bo praca i czasu nie ma i najzupełniej się nie chce po pracy ,sobota to taki czas na większe porządki,, rozumiem też czasami tak mam i robię kucyk albo warkocz.. .:)

Re: Nikogo nie ma?

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Ja nawet luzu nie mam, zmarnowane wakacje więc nad jednym wieczorem nie mam co rozpaczać.

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
:)
Nie umiem wstawić emotki,kurcze...:)

Re: Nikogo nie ma?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Coś poważnego.remont robisz? bo to zazwyczaj wszystko staje na głowie.

Re: Nikogo nie ma?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Jak klikasz na "odpowiedz" to są zakładki , u mnie szósta od lewej jest "dodaj buźki i śmieszne animacje".

Re: Nikogo nie ma?

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Nie, rujnuję życie, to wiecej niż remont.
12345 ... 7