Kasia Nosowska

1 wiadomość Opcje

Kasia Nosowska

Kawusia
                                                                                                                                        Tym razem miałam miejsce na balkonie ,to nowe doświadczenie choć jednak wybieram ziemięKasię lubię nie tylko za muzykę ,ale też za teksty ,jak i sposób życia i niesamowite książki ,które kolekcjonujemy z córką. GDybym miała określić Kasię krótko ,powiedziała bym zajebista babka. POlecam oczywiście jak nie byliście ,nie znacie.
Ja wybywam na Święta już w Sobotę rano, wracam po Nowym Roku. Angielska ziemia wyjątkowo mi służy ,jak i żywioły zaprzyjaźnione. TRzymajcie się i zdrowych i wesołych Świąt. Nie chorujcie