Mamy czas dla dziewczyn w Krakowie

Kawusia

Wczoraj niesamowity koncert Kasi Sochackiej jak zwykle zachwyca .Tak Jak przypuszczałam Kasia przyciągnęła mi znajomych. Bo się okazało że dwie znajome z pracy gdzieś były w tłumie ,i znajomi z Krakowa ,po koncercie  zrobiliśmy sobie bitwy na śnieżki ,bo czekali na nas. Fenomen Kasi polega na tym że śpiewa smutne piosenki ,ale z ludźmi dzieli się radością, tak od środka .Cieszę się że nie dała się zahałasować ,ale że idzie za tym co jej w duszy gra ,bo trochę się obawiałam, ale to dziewczyna o ogromnej sile i ma swoje zdanie. Piękne oświetlenie ,które zachwyca i robi super efekty specjalne.

Re: Mamy czas dla dziewczyn w Krakowie

MaryLou
Fajnie Kawusiu,/odsluchalam Kaske,nie znalam jej,ladnie,sentymentalnie,lubie/ na pewno warto brac udzial w takich koncerach,zwlaszcza teraz jest swietny ku temu czas,przed swietami..Po co zapierd...ć z zakupami,gotowaniem,szorowaniem podlog,jak mozna spokojnie,bez pospiechu poczuc swiateczna atmosferke...Ja wlasnie tak zamierzam spedzic grudzien..Juz mam PLAN ,co drugi,trzeci dzien koncercik, film dobry w kinie/ Napoleon Radleya Scotta,a jakze,lew zodiakalny wwrrrr../,filharmonia/wczoraj mendehlson,Schubert,Gounod romantycznie/, Gala Straussowska, relaksacja z misami i gongami , wigilia w Yoga Life Club, kinowy koncert Andre Rieu, Boyance w heliosie/mam 300m/,jazzik i koncercik dzieciecych duszyszek...Mysle jeszcze nad basniami w teatrze,kurcze,nie dam rady. W tym roku wreczam synowi kwote i ma zrobic zakupy swiateczne,no i przyszykowac swieta. Oczywiscie kwota bedzie odpowiednia,tak zeby sie nagimnastykowal:))),wiec nie za duza:)) Reszte dołozy:))Az jestem ciekawa co wymysli:))) ja zmienie zaslony,ogarne z lekka,kobieco dopieszcze.swoja drobna rączką:)..ale choinka jest jego! dzis maz mial urodzinki,potanczylismy,gwiazda betlejemska ,torcik serowy i słój miodu..Cieszyl sie jak dziecko..Kazdy facet  lubi byc tym Puchatkiem co sie zakrada do miodu gdy nikt nie widzi:)))))usmialam sie:))

Re: Mamy czas dla dziewczyn w Krakowie

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Lwiczko fajnego masz syna ,ale pewnie zajęty ,tak to juz jest zazwyczaj.Ja na Święta wybywam ,taka tradycja rodzinna ,kiedy robi się w POlsce światecznie to ja zamiast zapierdalać ,to się ulatniam. OJ żebyś wiedziała faceci jednak są z Marsa na bank ,a my z Wenus i jak się dogadać