Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

Re: Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

Przyłaszczka
No właśnie mówiłam, że nie mamy do Białorusi aż tak daleko.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

MaryLou
A jak wrażenia po obejrzeniu filmu?

Re: Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

Przyłaszczka
Przepraszam za długą nieobecność. Pakowałam walizki.
MaryLou napisał/a
A jak wrażenia po obejrzeniu filmu?
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Kiedy policjanci polscy odmówią pałowania kobiet?Mamy Białorus w Polsce...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Dość często jestem legitymowany przez Policję i normalna gatka - nic nie mam na sumieniu. Po okazaniu dokumentu zawsze pytam z zaznaczeniem, że prywatnie... Powód kontroli? Odpowiedź, że sprawdzają cz nie poszukiwany. Aha. Słabe to ale w porządku. Nie prowokuję wyglądam, zachowaniem. Gadałem z ochroniarze co był policjantem i dorabia sobie do emerytury i zapytałem go dlaczego mnie tak często kontrolują. Bo wyglądasz sympatycznie a do menela czy dresa postury Pudziana nie podejdą. Prewencji nudzi się więc wybierają spokojnych by pogadać. 11-listopada się kłania. Dlaczego nie było interwencji. Macie odpowiedź.