Kiedy wchodzisz na forum...

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

da®®io
Lewactwem nazywało sie TERRORYSTYCZNE RUCHY SKRAJNOLEWICOWE z lat 70-tych we Wloszech, RFN walczace z porzadkiem prawnym i publicznym tych państw - takie jak Czerwone Brygady, Bader Mainhof, ETA ktore terroryzowały spoleczenstwo porwaniami, zamachami bombowymi i przemoca na ulicach miast - wiec jaki zwiazek z tym powyzszym ma ta nienawistna nowomowa w stosunku do opozycji i oponenentow światopogladowych - kto daje prawo tym co bezkrytycznie przyklaskuja " tej dojnej zmianie " obrazac w takim kontekscie większosc spoleczeństwa - dla jednych lewak jest obraźliwe, a dla innych prawak i to są skrajnosci polityczne ktorymi zaczadzany jest nasz Kraj - ja wypraszam sobie okreslania mnie lewakiem
https://www.google.com/search?q=zamachy+czerwonych+brygad&

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
O 17 jadłam dorsza przy ulicy głównej, a potem gofra w (podobno) jedynym miejscu w Polsce, gdzie serwują gofry bąbelkowe z nadzieniem według życzenia ;-). Do morza mam około 3 godzin, a byłam sama i dlatego pomyślałam o tej kawie w Twoim towarzystwie. Mogłoby być miło ;-). Może jeszcze pojadę w przyszły weekend, ale wtedy z przyjaciółką, a to już nie to samo ;-).

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
Przecież ja nie rozmawiałam z nikim o Tobie, a tekst o tym, czym jest tak naprawdę lewactwo wkleiłam na forum dawno temu, więc nie rozumiem o co Ci chodzi, trzymaj się tematu wątku, a nie zamieniaj go w kolejne polityczno-historyczne pieprzenia bo zaczynasz w...ć bez wyraźnej przyczyny.
Ja mam dość stresów w realu, tu szukam czegoś przeciwnego. Rozumiesz???

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
No teraz pojechałaś po bandzie...z Ilumem nie ma elastycznych tematów!...to jest
wołek zbożowy który myśli ze jest alfą i omega!...każdy temat sprowadza się do lewactwa i nic więcej...to jest ograniczony pogląd świata i życia...nie bądź albo jestes taka naiwniara?...a te forum kuleje jak kulawy pies !:/...wszyscy maja
je gdzieś aby tylko poczytać albo wstawiać tematy co się podobają samemu sobie...ale ujadać na Atlantydzie jakoś nie możecie przestać:/...

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nawet nie wiem gdzie jest ten punkt z goframi babelkowymi:)) A jadlam tez gofra na promenadzie:)) Moze to ta?:)) Tak,z przyjaciolka to nie to samo:)Moze kiedys jak sama sie wybierzesz..daj smialo znac, lubie poznawac nowych ludzi:)Dobrej nocy Anno:)

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
[...]

Cześć Hieno, ja rzeczywiście od jakiegoś czasu, jak to określiłaś, ujadam na Atlantydzie :-).
Illuminatus jest elastyczny gdy nie jest oficjalny, ma wysokie mniemanie o sobie, ale czy to źle?, zresztą nie tylko On tak ma, jest tu kilka takich osób i w sumie to raczej trzeba im tego zazdrościć. Z tą naiwniarą możesz mieć trochę racji...

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
To było w STELLA CAFFE :-).
Dobrej nocy Mario.

Re: Kiedy wchodzisz na forum...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Cześć...przedewszystkim nie można z nim prowadzić dyskusji...to jest jakbyś pisała do ściany...cokolwiek!...masz argumenty jakieś...inny poglad nic nie dociera...pisze aby pisać jedno i to samo wkoło...tak jak pare innych...dlatego nie ma sensu tracić
czas na to...popatrzyłam się dziś czy coś tam poszło do przodu...zapomnij:/...boli jakaś dupa...albo kiedy się bzykaliscie?!...to jest dno dna normalnie i to dorośli tak piszą?!:/...
123