Kilka zdań o rzekomych wirusach na tutejszym forum

1 wiadomość Opcje

Kilka zdań o rzekomych wirusach na tutejszym forum

Zauważałem, że kolega "Drapak" regularnie rozpowszechnia kłamstwa, że na tutejszym forum można załapać tylko trojany, itp. więc kilka moich zdań na ten temat:

Forum na którym jesteśmy należy do międzynarodowego, szanowanego serwisu Nabble.

Jeśli Drapak twierdzi, że tutejsze forum jest wylęgarnią trojanów, to tak naprawdę nie uderza we mnie, tylko oskarża szanowaną  firmę Nabble o rozsyłanie trojanów. To prawie tak jakby oskarżał YouTube albo Google o celowe rozsyłanie trojanów.

Jego słowa to puste słowa - nigdy nie przedstawił żadnego dowodu.

Te plotki to raczej jego jakiś niezrozumiały strach, bo rozpowszechniał je już w momencie, gdy opublikowałem na forum Onet swój wątek-żart Stenogramy.
Gdy na forum Onetu, "ktoś"  systematycznie kasował mój żartobliwy wątek "Stenogramy", to opublikowałem go wtedy tutaj.

Co wtedy się stało?
Momentalnie na forum Onetu pojawiły sie wtedy komentarze-insynuacje Drapaka o rzekomych trojanach na tutejszym forum. O czym to świadczy? Niech każdy sam sobie odpowie.

Czy na tutejszym forum mogą być trojany? Tak, ale w takim samym stopniu, jak na każdym innym forum, jak na przykład na forach Onetu.
Gdy ktoś wstawi jakiś link z trojanem, itp. ale od tego każdy ma zainstalowany program antywirusowy i tutejsze forum nie jest bardziej lub mniej narażone na trojany  niż fora Onetu.

Gdyby firma Nabble rozpowszechniała trojany, to już dawno żaden internauta nie chciałby korzystać z jej usług. Tymczasem firma istnieje od wielu lat i ma się dobrze.

Jaki ja miałbym mieć cel w rozsyłaniu wirusów?
 Po pierwsze nigdy tym się nie interesowałem i nie wiem jak to sie robi, a po drugie gdybym rozpowszechniał trojany na własnych stronach, to strzelałbym sam sobie w piętę i odstraszał użytkowników. Po co?

Ale dla świętego spokoju przeskanowałem tutejsze forum dwoma programami antywirusowymi online, który służą specjalnie do skanowania stron internetowych. Jaki był wynik, przekonajcie się sami:

https://www.virustotal.com/en-gb/url/8ab5d1a025288d96e384f2adc3473fa83e2316da53c88179f37d7349a12ff36c/analysis/1449674237/

http://online4.drweb.com/cache/?i=30ce41a0e0fa5095f13fe533e364947a

Tymczasem "Drapak":

Nie dość, że facet zarzuca mi rozsyłanie trojanów, to na dodatek nazywa mnie złodziejem. Ciekawe co mu ukradłem? A skoro mu coś ukradłem, to dlaczego tego jeszcze nie zgłosił do na policje, do prokuratury?