Kochany Szuwarku

dziewczyna z perłami
jak długo będziesz na urlopie na Atlantydzie?

Re: Kochany Szuwarku

Inna mama
:-DDD Bardzo dobre pytanie :-DDD!

Re: Kochany Szuwarku

dziewczyna z perłami
Póki nie wróci mamy wolną chatę.

Re: Kochany Szuwarku

Inna mama
Mam sernik, jakieś wina i papierosy ;-))), co z tym poczniemy?

Re: Kochany Szuwarku

dziewczyna z perłami
Mam szarlotkę, pepsi i dobry humor.

Zapraszamy na noc u Szuwarka

Re: Kochany Szuwarku

Inna mama
:-DDD Nic, tylko czekać na kogoś z muzyką ;-).

Re: Kochany Szuwarku

dziewczyna z perłami
Też o tym pomyślałam. Może jest jakiś DJ, który wniesie na imprezę swoje zasoby? Może nie przestraszymy bocianów?

Re: Kochany Szuwarku

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Właśnie sprawdziłam, jesteśmy tylko we dwie, ktoś trzeci siedzi w krzakach, pewnie doniesie opiekunom co my tu planujemy ;-).
1234 ... 9