Dzień dobry😊

Matylda

Miłego dnia dla wszystkich 😊☀️
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Dzień dobry😊

Wenus
Siemandero ;) Jak miło Cię widzieć! Miłego dnia i dla Ciebie. Czy taki masz widok z okna? ...cudny...

Re: Dzień dobry😊

Matylda
Witaj 😊
To nie jest mój widok z mieszkania ale to moje okolice.
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Dzień dobry😊

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Dzień dobry. Szuw_ kiedyś tęsknie cię przywoływał, aż trudno było sobie poradzić z tą jego tęsknotą.

Re: Dzień dobry😊

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Ładnie tam u Ciebie chociaż pewnie chłodno? U nas przyszły upały jak latem, wczoraj w cieniu miałam 26-28 st.

Re: Dzień dobry😊

Matylda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Cześć. 🌞
Jeśli chodzi o Marcina to on jest przyjazny dla mnie ale zapewniam Cię to nic groźnego😉
Miłego
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Dzień dobry😊

Matylda
Tak, dziś jest deszczowo. Wczoraj było słonecznie ale musiałam założyć kurtkę.  Tu nie ma typowych gorących miesięcy, raczej wiosennie lub jesiennie z przeblyskami letnich ciepłych dni. Ogólnie dużo deszczu i mocnych wiatrów.
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Dzień dobry😊

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
To się przekonamy...? Dla mnie też jest przyjazny i to nic groźnego.
12345