Zrozpaczona mama

Nie jestem robotem.

Re: Dzień dobry

Wenus
To czym się przejmujesz?

Re: Dzień dobry

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
A ktoś Cię podejrzewał  ;-)?

Re: Dzień dobry

Wenus
O bycie robotem? nic mi o tym nie wiadomo, ale jakby nawet, to mi to lotto ;)

Re: Dzień dobry

Zrozpaczona mama

Różnie i o różnej porze - jem, biorę prysznic, czytam, piszę, rozmawiam, knuję :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
W związku z utrudnieniami, jakie mnie spotykają, zaczynam się zastanawiać już nie nad tym, czy jestem robotem, ale nad tym czy ja nie jestem jakaś niebezpieczna dla otoczenia ;-).

Re: Dzień dobry

Zrozpaczona mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama

Czasami sam siebie muszę o tym zapewniać :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
;-) Pracoholik to jeszcze nie robot, bo chyba tylko w tym temacie musisz sprawdzać.
1234