Dzień dobry

Re: Dzień dobry

Wenus
No to jesteś Powódka, wypisz wymaluj ;)))

Re: Dzień dobry

Inna mama
;-DDD ale dlaczego akurat to ;-))? Powiesz?

Re: Dzień dobry

Wenus
Ponoć jesteś powodem/powódką przyjścia czyjegoś na to forum czyli...  mamy nowy nick dla Ciebie, jeśli Ci oczywiście przypasuje :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
Nieeeee ;-DDD! Z  powodu to w życiu  ;-))), na tę okoliczność mogę  co najwyżej skoczyć po wódkę  ;'-) Myślałam, że chodziło  Ci o inną powódkę.
Uśmiałam się z Ciebie i z siebie ;-))).

Re: Dzień dobry

Wenus
:DDD Po- wódka :) też fajnie. Lecisz po wódkę, chociaż samej bym nie przełknęła - fuj! Poproszę żubrówkę z trawką i sok jabłkowy to zrobimy sobie drinka "szarlotkę" :)
Powódka, lecisz po wódkę ;)))

Re: Dzień dobry

Inna mama
Polecieć mogę, mam sklep pod nosem, gorzej z towarzyszeniem :-), ja 3×nie, nie lubię/umiem/mogę  ;-), ale mimo to nie kapuję, jak sugeruje polskie powiedzenie ;-).
Jakieś słodkie, ciężkie, niskoprocentowe dam radę, ale więcej nie.

Re: Dzień dobry

Wenus
Nie znam tego powiedzenia...?
A słodkich i ciężkich to z kolei ja nie lubię, jeśli już to wytrawne czerwone lub białe z południowych, ciepłych krajów :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
"Kto nie pije ten kapuje"- słyszałam to setki razy ;-), no bo jak to możliwe żeby nie pić i potrafić się bawić ;-), ale czasy się zmieniają, powiedzenia znikają.
Myślę, że i bez tych "ulepszaczy" mogłybyśmy się dogadać ;-), takie tam gdybanie.
1234