Dzień dobry

Re: Dzień dobry

Wenus
To jak każdy CZŁOWIEK, zapewniam - przejmować się nie masz czym :)

Re: Dzień dobry

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Ojeju, zaczęły mi się "mamy" mieszać :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
Szybko odróżnisz, zapewniam, a jak nie, to wymyślimy dla mnie coś innego ;-).

Re: Dzień dobry

Zrozpaczona mama
... lub ja przestanę rozpaczać. Może zmiana środowiska dobrze na mnie wpłynie ;)

Re: Dzień dobry

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
A masz jakąś ciekawą propozycję? :)

Re: Dzień dobry

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Nie wiem czym jest spowodowana twoja rozpacz ale uwierz, każdy ma jakieś smutki... chociaż czasem nawet i smutki mogą mieć charakter groteskowy. Mój wujek mnie na przykład dziś rozbawił przy rodzinnym stole chociaż "użalał" się nad swą niedolą;)

Re: Dzień dobry

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Bez względu na stan/nick zawsze miło Cię widzieć  :-).

Re: Dzień dobry

Inna mama
Jeszcze nie mam, liczyłam na Ciebie, ale narazie muszę się wstrzymać, dowiedziałam się, że pewna pani przyszła tu z mego powodu  :-D i nie chcę mylić tropów :-D.
Swoją drogą ciekawe mogłoby być wymyślanie nicków dla innych użytkowników na podstawie naszych wyobrażeń  ;-))).
1234