Dzień dobry

Re: Dzień dobry

Wenus
Głupie to powiedzenie....:/ Osobiście twierdzę, iż inteligentni ludzie nie potrzebują żadnych "ulepszaczy" aby się dobrze bawić -co niektórych czasem wprawia w pewna konsternację ;))) Tyle, że niektóre specyfiki są według mnie po prostu smaczne :)
PS. Myślę, że Twoje gdybanie ma sens ;)
Dobranoc, kolorowych... :)

Re: Dzień dobry

Inna mama
Dobranoc i Dzień dobry  :-) Wenus i Zrozpaczona mamo.
Byłam wczoraj gdy się żegnałaś i starałam odpowiedzieć Ci tu i w innym wątku, ale przed północą założyli mi "kaftan bezpieczeństwa" NIC nie mogłam.
Zobaczmymy czy teraz pójdzie, czasem się napiszę, napiszę  i jak krew w piach :-///.

Re: Dzień dobry

Wenus
Nic nie szkodzi, przecież nie będziesz się kopać z koniem, znaczy się z robotem ;) Miłego popołudnia :)
1234